Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gamla och pinsamma filmer
Follow duvetinte



Behöver jag förklara oss?
Ibland måste vi också va som barn


Min B-day 2007, fråga mig inte vad dom gör! hahaha



Hahaha, jag skrattar varje gång jag ser denna



Lyssna inte på vad sandra säger, men vadå, de e väll inge fel?



Hahahahahaha, detta är rätt gamla men roliga filmer.
Ni får ta mig på allvar eller på skämt, upp till er själva. Men hoppas jag underhåller er med dessa filmer!
Kommentarer
Postat av: starbee

hahah roliga filmer :)

2009-10-14 @ 12:29:54
URL: http://starbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: