Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Falskhet?
Follow duvetinte




Jag hade aldrig tänkt att skriva detta inlägg, men jag gör det endå. Jag tror att hon sitter och väntar på ett sådant inlägg!
När man bryter kontakt med en människa, tar man då inte bort en från msn, FB eller andra ställen man då har en?
det gör jag när jAG bryter kontakt med någon!
Aa då har ju min aldra bästa vän sagt upp sin kontakt med mig för att jag va irriterad och stressad en gång, nej 2 gånger under våran vänskap.
E de där en bästa vän?
jag tänker bara, borde jag inte ha sagt upp min vänskap med henne när hennes föreddetta kille ringde och hota mig?
det är väll samma sak.. Aa men nu e de slut på sånt shiit och jag vid detta lager borde man veta exakt hur jag fungerar.. EXAKT...
speciellt om man är bästa vänner.
Jag kan vara så och det är kanske inte världens ursäkt, men när man säger ursäkta va lite stressad så nää..
Asså nu inser jag fan att det va INTE mitt fel, jag gjorde absolut inget förutom att jag satt och plugga och kunde inte svara på rätt sätt!
Efter 3 års av vänskap och BÄSTA vänner borde man veta hur man är som person..
Ibland känner jag mig så dum, jag gör verkligen det.. Speciellt när man gör ALLT för en människa eller försöker göra det och man endå kommer "bryta/tappa" kontakten med någon..
jag, som tur va, tog inte dig för givet. För gjorde jag det så skulle jag mått dåligt. Men jag tror att jag är mer arg en ledsen.
Hon var nog den som jag kunde lita på mest, det finns en till.. men denna person va den ända som visste allt...
aaa.. men som sagt.. vänenr kommer och vänner går! det har vart så i alla dessa år..

Men att sitta och säga, du har vart så här i 2 ggr är bara onödigt!
jag förstår när det handlar om skitsnack, hålla på med pojkvänner osv..
de där e en annan sak!
Men för att man svara på fel sätt!

Hmm,..... ibland undrar jag vad det är för problem på folk!
Men, jag kommer defenetivt inte byta lösen på min privata blogg som du gjorde!

Jag kommer alltid att älska dig och jag kommer alltid att finnas där för dig och pojken. Men jag kommer aldrig i mitt LIV se dig som min bästa vän igen!
Bryter man kontakten med mig en gång, då finns inte den där bästa vännen i mitt liv..
du vet mycket väl vad jag menar!
Speciellt när man vet hur jag är som person
Kommentarer
Postat av: Natalie

Bloggen är uppdaterad! checka in om de finns några låtar du gillar :)

kram

2009-10-12 @ 11:58:06
URL: http://nmt.blogg.se/
Postat av: han med 2 ben

amen! =O

en riktigt fin blogg du har här btw =)

du har fått en stammis ;)

2009-10-12 @ 15:15:41
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: starbee

buuh hata falskhet

2009-10-12 @ 17:42:01
URL: http://starbee.blogg.se/
Postat av: Sandra

men usch jag tycker synd om dej vännen.... hatar falska människor... men de brukar ju vara så att dom man tror man är jätte bra vän visar sig sen att de inte är så... kan säga att jag har oxå vart med om de men denna person har känt mig sen ja föddes.... tycker de är så tråkigt när de ska bli så där.... hoppas du mår jätte bra kram kram

2009-10-12 @ 20:30:36
URL: http://onlyhappyme.blogg.se/
Postat av: Sandra

sant de vänner kommer å vänner går men dom som stannar kvar och finns där allti dom finns de ej många av men jag hoppas de finns nånstans..jag tror lr jag nästan vet att ja har minst två sånna imitt liv och är mkt tacksam för de.. men hörru tjejen jag hoppas du mår bättre idag..

2009-10-13 @ 13:09:12
URL: http://onlyhappyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: