Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En grym kväll!!!
Follow duvetinte

Igår som ni vet var jag på Layer cake eftersom det kom en dj från england och skulle spela Funky house.

Den Dj som spelade igår på Layer cake, som hade kommit från england är en bekant till mig och jag hade lovat att komma dit.
Nigel B är en riktigt grym Dj, fast det som var tråkigt var också att han inte fick spela så mycket. Det gjorde mig rätt besviken! Men väl när han spela då var det bara att njuta, dansa och ha kul.
funky house är en rätt speciell stil och musiken är anorlunda.
Men Nigel spelade alla dom låtarna som man ville höra!

Jag och Nigel B

Jag och Joanna

Nigel B och hans vän

Jag o grabbarna!

Jag och Nigel B igen!




Kommentarer
Postat av: Minismurfan

Hej vännen min..



Önskar dej en helt underbar

HALLOWEEN



MASSOR MED KRAMIZZAR

2009-10-31 @ 15:19:05
URL: http://metrobloggen.se/minismurfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: