Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

en galen kväll
Follow duvetinte


Jag hade absolut inte tänkt att gå ut igår, jag tänkte bara vara hemma.
Jag var väldigt trött och ville sova.

(Vedo0o) - vi går ut...
(jag) - yff orka fixa sig o ta sig till stan fifan
(Vedoo) - baaah... varför inte... till söder... det e nära dig =)
(jag) -
aaa okeey


Så lätt kan man övertala mig att gå ut!

Det var kul och få träffa Vedoo efter 2 år. Dom tiderna jag hängde med honom är tider jag aldrig kommer att glömma.
Vilka jävla minnen man har som tex att han va dum nog och låta lilla mig få köra hans "ruttna" (förlåt vedoo) bil när det var is ute, sen att jag hade tagit en öl..... HAHAHAH jag körde kanske 3 meter och sen blev jag rädd, jag vågar inte köra bil! hahahah.
Men det var kul för att det tog mig 5 min för att starta bilen, och detta hände utanför mig!

Men vi träffades på söder runt 22:15 och drog till Arken där vi träffades första gången, hahaha.
Återuppta gamla minnen, men tanken var att ta 1-2 öl, men det sluta med att 1-2 öl blev ett flertal drinkar och shots.
Men ingen av oss ville hem så vi tog första bästa stället och det blev Studio 54.

(Vakt) - Hur gammla är ni?
(Jag) - jag är 24
(Vakt) - Skojar du med mig? får jag se legg.
(jag) - Jag ser mycket yngre ut.
(Vakt) - Jag trodde du var 17 år.

Hahah, det är inte första gången någon tror det, men det är väldigt kul när folk tror att jag är yngre.

Efter en stund där inne ville Vedo utmana mig på lite grejer och hade det vart 1 år sen hade jag utan tvekan kunnat göra utmaningarna.
Hans utmaning var: Jag pekar på en kille och du ska se hur snabbt du kan ragga upp han!

HAHAHAHA... asså jag och vedoo kan göra sånna sjuka saker. Fast det blev ett nej eftersom jag har blivit aldelses för blyg.

Men vi hade kul och vi kunde desutom se hur folk kan gå på olika saker. Man ska nog aldrig låta oss gå ut för det händer verkligen sjuka grejer!
Men jag drog hem runt 02:00 för att jag höll på och somna sen var jag nog en aning full....

Men han stanna kvar där....

Förresten, jag var tvungen och lägga upp den där bilden med mig och Vedoo tillsammans.
Jag kan inte bara ha fina bilder....

Tack Vedoo för en grym kväll

Kommentarer
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

seriöst är du 24? :O

2009-10-24 @ 13:54:15
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/
Postat av: Lovisa<33

HejsAn!

jätte fiin blogg, kika in på min!

kraamizzar Lovisa<33

2009-10-25 @ 09:31:56
URL: http://lovzifun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: