Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte rekomenderar Sidor:
Follow duvetinte



Jag tänkte rekoemndera lite sidor åt er!

Detta är sidor jag själv besöker och sidor jag tycker är värd och kolla..

Beriis blogg får man inte missa, det är hon som har designat min blogg.
WALK IT OUT - En blogg som måste läsas

Vill ni läsa mer om svensk hip hop?
Ametist Azordegan Ni kan läsa mer på Ametist blogg

2 av mina favorit artister, J-son och Pato pooh har egna bloggar.
J-Sons Blogg - Finest.se
Official Pato Pooh Website!

Får inte glömma Contés hemsida.
OFFICIAL CONTé WEBSITE

Dessa människor får inte glömmas
Ja'da
AFC blogg
Cedd&Jeff
Hiyoba

Självklart måste man läsa något med humor
LillaAl-Fadji blogg - Så jävla Hüüd! - Nattstad

Men den bloggen jag ser fram emot just nu är den nya " MBFIMG" bloggen!
man kommer kunna läsa med om ett par speciefika artister som kommer att befinner sig i USA i ett par veckor.
Bla Adam Tensta och Medina. Vad som händer där efter kommer bli intressant att se

MBFIMG blogg - Jobba hårt! Jobba hårt! -


Dessa sidor kollar rätt offta, finns väll någon av dom jag går in exakt varje dag!

Får absolut inte glömma sveriges grymmaste dansare  BOWDOWN - I LOVE DANCE !
Deras blogg är ett måste
Kommentarer
Postat av: B.

Puss på dej

2009-10-19 @ 00:58:54
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: romeo

aboow så doope nt freshh blog!

svär hur fick du den så? över tung header me



radera min första kommenter* =)

2009-10-19 @ 07:10:49
URL: http://romeobaaby.blogg.se/
Postat av: Sheila

Nice! ;)

2009-10-19 @ 07:12:34
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: