Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte rekommenderar
Follow duvetinte

 

 

  1. Jimmie The Saint - Intro
  2. Jimmie The Saint - Rör inte Hiphop
  3. Jimmie The Saint - Du kommer bli bättre
  4. Jimmie The Saint - Salutera mig
  5. Jimmie The Saint - Hämnden e ljuv
  6. Jimmie The Saint - Tror ni att ni skrämmer mig (Polisstat)
  7. Jimmie The Saint - Djup fara
  8. Jimmie The Saint - Föreställ dig
  9. Jimmie The Saint - Det stinker fabrik
  10. Jimmie The Saint - Om jag inte tillåts säg
  11. Jimmie The Saint - Dom sa aldrig mer, men det händer igen
Klicka in här för att ladda ner gratis


Min åsikt:
Låten "rör inte hiphop" var den första jag lyssna på och jag fastna för den låten, men vet inte om det var för mycket ilska i låten? om ni inte förstår vad jag menar måste ni nog ladda ner denna EP
Denna skiva är inget jag skulle lyssna på dagligen eftersom det är inte så mycket av min stil, men jag gillade låten rör inte hiphop.
för mycket svordommar tror jag, men denna Ep är till för dom som gillar det lite hårdare.
Men passa på och ladda ner när det är gratis, inget man förlorar på!
Texten i "Föreställ dig" tyckte jag om, tar upp saker som jag inte kan föreställa mig, men något som folk borde föreställa sig, vad är det jag pratar om? ladda ner och lyssna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: