Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilder från kryssningen
Follow duvetinte

Så, hur var kryssningen?
Ni som läst hela helgen vet hur det var!
Men om man kollar på bilderna så ser det ut som om jag haft skit kul.
Den enda tiden som var riktigt kul det var när vi var framme i Finland och gick runt och kollade!
Sen mådde jag så dåligt att jag inte orkade göra något annat !
Jag vart riktigt jävla sjuk under helgen, eller jag har fått en förkyldning!
Nu har jag lite små ont i kroppen, men om jag får feber så e de Akuten som gäller, men ingen feber en så länge!
Jag hade iallafall inte kul vad jag en försökte! Jag vet exakt vad der också beror på, men det är inget jag har lusst och tala om! Utan det håller jag för mig själv!


Jag gillar bilderna iallfall, men imorrn blir det nog en lugn dag hemma. Om jag mår som jag gör idag så stanna jag hemma!
Har ingen lusst och gå till skolan när man e sjuk som jag e nu!
Kommentarer
Postat av: starbee

Var har du vatt på kryssning nånstans?

2009-10-19 @ 13:38:06
URL: http://starbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: