Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En kväll jag aldrig kommer att glömma!
Follow duvetinte


Jag vill börja med att ge Ametist ett STORT TACK för igår!

Hon är en helt underbar kvinna som verkligen jag ser upp till.

Jag vann biljett till Yes! in concert - svensk afton, vad kunde ha blivit bättre?


  • Direkt när jag och Ari (min svåger) kom dit såg jag Ametist, men jag väntade en stund innan jag gick fram till henne. Hon hade tidigare kontaktat mig och nu vann jag biljett därför ville jag gå fram till henne och tacka henne, desutom ville jag att hon skulle få veta att jag är jag.
    Jag gick fram och sa:
    hej Ametist, det är jag som är Melika, bloggaren. Jag var så himla nervös, har alltid velat träffa henne eftersom jag gillar verkligen det hon gör och jag trodde att hon skulle bara säga: jaha hej. Men nej det vart helt tvärtom.
    Hon sa direkt "äntligen har man fått träffa dig" och var hur trevlig som helst. Jag tackade henne för att jag fick biljetten. Sen stod vi och prata om allt mellan himmel och jord, en sån jordnära kvinna som desutom är hur trevlig som helst. Ni som säger något annat om henne måste ha fått en fel uppfatning. Men eftersom hon hade kontaktat mig för ett tag sen angående andra saker så prata vi om det. Hon lyckades att göra min kväll ennu roligare.  Desutom så frågade jag henne om jag fick göra en intervju med henne någon gång och hon sa ja på engång!

  • Jag ville speciellt se Labyrint och Mohammed Ali uppträda, det var en av dom stora anledningarna varför jag ville gå dit! Jag har aldrig heller träffat Jacco och han är en av dom som är mina favoriter, hans musik finns självklart i min Mp3/Mobil! När vi stod och kollade på alla uppträdande såg jag Jacco precis innan han skulle upp på scen. Han stod bakom mig och sen blev det ett Hej och han säger " det är du som är den där bloggare".
    Vi stod och prata lite gran och bestämde oss för att göra en intervju någon gång snart! Måste säga att Labyrint var helt galen på scen, dom va riktigt grymma, körde dom låtarna man verkligen vill höra! Jag glömde minnes kortet till min andra kamera så jag kunde inte filma, men självklart tog jag bilder! Jacco är någon jag verkligen vill se uppträda igen!

 

  • Mohammed Ali var också riktigt grymma, sen när vart dom dåliga? Jag tror inte heller att jag sett dom uppträda förut. Har nog aldrig sett dom live. Jag önska jag kunde filma men får göra det nästa gång! Dom va riktigt bra på scen, körde dom senaste låtarna och valen av låtarna var mycket bra! Det var också kul att se att publiken också gillade det! Ni som har missat intervjun jag gjort med dom kan hitta den här.

  • Det var en hel del andra uppträdande.
    Näääk, Nimo Cheebs, Mackish,
    6ex5emman, RahBalder och DJ Kojak
    The Safe House Staff
    Zacke
    Ska jag va helt ärlig, jag hade absolut ingen aning om vilka detta var i början, eller jo, en av dom. Men annars hade jag inte hört eller sett dom. Men man lär sig något nytt varje dag och jag gillade deras närvaro på scen. Man såg att alla hade roligt, dom såg glada ut och verkade ha kul! Lite bilder från uppträdanden.

  • Men annars hade vi det riktigt kul, dansa, festa och hörde riktigt bra musik!
    Ennu ett stort TACK till ametist.

Kommentarer
Postat av: Ametist

Tack själv tjejen inte minst för dom fina orden, det är värt mycket, och himla generöst av dig. Man är bara så bra person som folk säger att man är. Kul att se din fina blogg!

2009-10-11 @ 15:24:17
Postat av: Daniella och Elmedina

härlig blogg :)

2009-10-11 @ 16:21:00
URL: http://zassedapts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: