Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens Shiit
Follow duvetinte

Idag har jag en hel dag att se fram emot!
Dagen börjar på Fryshuset tillsammans med ett 40 tals andra människor.
Ska lyssna på mer trevliga saker om ungdomar!
Där efter ska jag dra mig till Jordbro för att träffa upp min favorit grupp Panetoz!
Ska bli en till intervju!




Idga orkade jag verkligen inte fixa mig ordenkligt. Blir lite slappa och sköna kläder.
Desutom orkade jag inte sminka mig!
Jag är endå Het oavsett!
Eller vad säger ni?
Kommentarer
Postat av: C A R R O O O

Vad roligt :)

2009-10-01 @ 20:09:05
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: