Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

3 nya uppträdande!
Follow duvetinte


Igår efter att jag gjorde intervjun med ison träffade jag upp Syrran och svågern , Ari!
Vi skulle iväg och träna med tjejerna!
3 timmar intensiv träning pga nästa veckas Shema!
vi har yppträdande Onsdag, Fredag och lördag!
På onsdag är det i Örebro, fredag på ett hotell som jag glömt bort namnet på och Lördag på en stor fest i solna.
Mer om festen kan ni hitta på bloggen (kategori: evenemang)



Ni som kommer få se denna uppträdande kommer verkligen att älska det! Kommer bli så jävla grymt. Jag ser verkligen fram emot att se hel heten.
Vad ska man göra, Det är ju endå Sverigest STÖRSTA bollywood dansgrupp och Maryam är Sveriges STÖRSTA bollywood dans Artist!
Kommentarer
Postat av: ida

sv: hahaha jaa jag med, skolan är underbar :) längtar tillbaka som attan nu även fast jag har de superbra på min praktik :)

2009-10-03 @ 14:48:38
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snarare sveriges ÄNDA bollywoodgrupp =)

2009-10-06 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: