Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sture med Deniz
Follow duvetinte


Igår var jag ute med Deniz för att esta som aldrig förr och det blev en hel del festande!

Vi började hemma hos henne och där efter drog vi till Sture som hade dubla hip hop dansgolv.
det var riktigt skönt att se andra människor, äldre och roligare!
Träffa på en gammal vän som jag inte sett sen jag va 15 år.
blev nog aldeles för mycket dricka, men fan Deniz, jag som ville träffa Kanye...
Vi skulle ha gjort det men eftersom deniz var trött och ville hem så gjorde vi aldrig det!
Blev inge film och knappt nåra bilder eftersom jag kände att detta var en dag jag skulle va mig själv, förutom att de några som skrek "du vet inte" men det får man ta

Istället blev det fylle bilder!

 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

mysiga och coola bilder ;D

2009-11-29 @ 23:12:26
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Skit bra blogg du har :)

vart kommeru ifrån :)

2009-12-03 @ 19:43:16
URL: http://baabybonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: