Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Saningen om artister!!!
Follow duvetinte


Jag tänker absolut INTE skriva vem som har Beef med vem, det är absolut inte min grej!
Som jag sagt tidigare så känner jag vissa artister rätt bra och några är mina nära vänner.
Tyvärr så hör jag mycket skitsnack och till o med att folk vill skicka mig deras låtar för att jag ska läcka ut dom!
Jag själv har videoklipp, ljudfiler samt msn konversation där dom säger massa skit och speciellt när jag gör intervjuer!
Sen kan jag se samma artister/manager/producenter hälsa på dom o kalla dom brorsan!
Men det som är bra också det är att vissa av dom vet hur mycket andra snackar skit.
Vi tar Hani som ett exempel, han vet själv att många snackar om honom och tyvärr så har jag hört det också!
Ett annat exempel är Conté, många snackar skit om honom också, men det vet han redan men där gäller det hans musik och inte han som person!
Jag är väldigt bra vän med Doeboi grabbarna och dom har till o med frågat mig vem som snackar och tyvärr så säger jag inget för att jag vill inte skapa massa jiddre, utan man får själv stå för det man säger!

Jag tänker inte blanda in mig i artisternas grejer när det gäller tjaffs! Det säger jag varje gång jag hör något!
Om jag själv ogillar en person så säger jag det till dom, vilket jag gjort många gånger.
Det är mycket skitsnack om personligheten och inte lika mycket snack om musiken!

Det är saningen och nu skiter jag i vad folk tycker och tänker om det jag skriver nu!

Om ni börjar hata så är det enbart för att jag har rätt!!!!!
Jag har till och med fått höra vilka som snackar om vem och vad dom säger, men det går in i ena örat och kommer ut från nästa!
Så INGEN kan lyckas få mig att lägga ut något skit om artister, utan jag skriver det jag själv gillar. Om jag har något emopt någon så skriver jag det här och då är det mina egna ord!

Men jag kommer fortsätta skriva om svensk hip hop och alla dessa artister för att jag själv älskar musiken och jag tycker att det ska spelas mer och synas mer en vad det gör!

Och det kommer alltid att vara skitsnack till och med om mig, men så är det!
Och därför lägger jag absolut inte upp grejer som folk berättar till mig eller lägger upp deras diss, för jag gillar vissa av dom väldigt mycket!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Oki doki ;)

2009-11-27 @ 16:26:03
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: LISA

Haft en bra vecka? :)

2009-11-27 @ 16:44:20
URL: http://liisamax.blogg.se/
Postat av: linda

sv; okej! jag ska vara med några kompisar, vara i stallet sen gå på globen horseshow :P själv då?

kram

2009-11-27 @ 17:25:20
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: okej :) ska väl träffa kompisar och plugga

2009-11-27 @ 18:04:02
URL: http://enligtangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: