Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

RED CARPET Recognize 5 års fest!
Follow duvetinte

för ett par dagar sen var jag på Recognize B-day party, dom firade 5 år och där med hade dom tagit dit ett par artister. Jag blev bjuden dit av en nära vän från Doeboi och deras artist skulle stå på scen. Det var kul och se honom på scen eftersom det var första gången, självklart ville jag se resterande på scen för att jag aldrig gjort det tidigare.  Det var riktigt med Röj och jag träffa roliga människor. Jag låter bilderna tala för sig själv och inom kort kommer det rätt bra filmer.






Pato Pooh Preforming





Miras preforming
Miras är en nykompling i mina ögon och han kommer nog ta över R&B scenen inom kort!






for a few days ago I was on Recognize birthday party, they celebrated 5 years and they had invited a few artists. I was invited there by a close friend from DoeBoi and their artists would be preformin. It was fun to see him on stage because it was the first time, of course, I wanted to see the rest on stage because I have never done it before. That was true of Minesweeper and I meet funny people. I let the images speak for itself and soon it will pretty good movies
Kommentarer
Postat av: Browneyedgirl

Godmorgon tjejen =)

Kollar in och hoppas du får en kalas dag. Härligt med fredag! kram

2009-11-06 @ 07:58:59
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: