Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Million stylez @ Berns
Follow duvetinte



Ikväll händer det trevliga saker!
Men absolut INGEN alkohol för min del, ska vara helt nykter!
Kommer inte heller vara där hela natten eftersom jag har praktik dagen efter!
Men det kommer bli trevligt!
Kommer dra dit med Jaouli (finess)
Ska bli kul och få se vad Million har att bjuda på, var ett tag sen jag lyssna på honom men jag gillade hans "miss fatty fatty" låt, men vem gjorde inte det!

Ses vi ikväll eller?
Kommentarer
Postat av: Browneyedgirl

Godmorgon tjejen =)

Allt bra hoppas jag, jisses vad jag missat.

Måste läsa...kramen

2009-11-25 @ 07:59:34
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: