Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hatare VS Älskare!
Follow duvetinte


En sak jag verkligen hatar är skitsnack, har man något och säga så kan man lika gärna säga det till en människa.
eller har jag fel?
vad är man rädd för? Om man är en liten barnrumpa och är så jävla rädd för att säga det framför ansiktet till en då ska man inte ens börja snacka.
GLÖM ALDRIG, saningen kommer alltid fram.
Men visst, egentligen ska jag fan inte säga ett skit eftersom jag också kan snacka skit så som jag gör om en speciefik tjej som beter sig som värsta stakern... hahaha... behöver jag ens nämna hennes namn?
Men jag skulle lätt kunna säga vad jag tycker om henne till henne, vad har jag och förlora på? jag gillar ju inte henne! Hon börjar på B och hon heter inte Bianca eller Berii!

Ok, nu går vi vidare!
Ni vet att jag finns överallt och syns överallt! Men så är det när man skriver om svensk hip hop och utelivet!
Men en gång så var jag på mosebacke där en kille vid namn Dapz Yuk skulle uppträda!
Detta var under club Yes hade sin "svensk afton"
Sak i samma, han hade skrivit till mig tidigare på FB och var hur trevlig som helst.

Men en sak ska ni veta om musikbraschen, den är rätt ytlig, men endå älskar jag det jag gör! Vissa artister förtjänar att synas mer och vissa mindre. För det finns dom artisterna där ute som sliter för att komma dit dom är idag!
Men nu återgår vi till min så intressanta historia.
Jag hade med mig min kamera för att ta bild, men jag kom dit friviligt eller nej, jag hade fått biljett!

Jag var där, fottade lite och hade skit kul. När jag kommer hem så lägger jag upp bilderna, först i bloggen och efter någon/några dagar dök dom upp på FB!

Han frågar snällt om jag kan maila honom bilderna och säger absolut men då kommer min adress vara på bilderna eftersom det är jag som har tagit dom!

Snälla, jag sitter inte och tar 500 bilder på någon för att dom ska få dom och använda dom utan att det står vem som tagit dom!
tyvärr så har jag inte kvar det vi snacka om på FB, men hade jag det så skulle ni skratta lika mycket som jag gjort!

Han börja jiddra om dessa bilder och att jag borde skicka osv, sen så sa jag att jag gör det när jag får tid vilket aldrig hände!
Livet är inte gratis..
Sak i samma..

Han börja "smöra" och säga sen att han nämnde mig i någon radio station och sen råka jag hitta MINA bilder som JAG har tagit på hans bruds blogg, men då hade hon klipt bort där jag skrev duvetinte.se och han la upp den också i sin blogg!
Nu kommer vi till ordet Respekt!
Båda två skiter i att respektera ens grejer och om man ska ta dit en profecionell fottograf så skulle det kosta!
Jag ber båda dom snällt och antingen ta bort bilderna eller lägga upp min länk!
Han sa att han skulle fixa det och hon svara inte!

Sen så börja han fortsätta rövslicka men det slutar med att en gammal vän till mig kommer och frågar om jag känner den där Dapz.
Då hade han gått och snackat en hel del skit om mig och min blogg. nu kommer jag inte ihåg specefikt vad han hade sagt men det var väll något med "hon tror att hon är något" osv...

Ni vet, svartsjuka!

men med detta inlägg så kan jag bjuda på att han syns, för jag lägger ju upp en låt med honom och då vet ju folk mer eller mindre vem han är!


Ärligt talat, du kan ju fan lägga ner de där skitet! Har du något och säga så kommer du direkt till mig!
Jag känner dig inte, men du verkar va en skum snubbe som behöver smöra och snacka skit sen!
Vad är du rädd för?

va glad, här är dina fifteen minutes of fame!

Jag är alltid trevlig, men när det kommer till dessa människor som är så osäkra på sig själv så blir jag inte trevlig längre!

Nu slösa jag nog för mycket av min tid!

Jag är ingen hatare, jag vill att svenska artister ska bli större, men då ska DOM fan förtjäna att bli stora!
Du har för mycket lufft och du borde komma ner på jorden!
Har du något du vill fråga mig, så vet du vart jag finns!


 

Detta handlar bara om att sätta folk på platts!

Jag står för alla dessa ord!

Men jag kan förstå om ni älskar mig så pass mycket att mitt namn Melika eller "du vet inte" måste finnas i era munnar!

 

Förresten!

Bigg upp till Parham som gjorde låten "skaka på den" som kommer komma ut med ny musik snart!

Bigg upp till J-son som har jobbat och slitit så hårt med sin debut album som kommer ut den 26 nov! En skiva som måste köpas!

 

Finess, se till o komma ut med ditt snart!

han kommer ta sverige med storm!

 

Kommentarer
Postat av: linda

Vilken fin blogg du har ! :D

kram

2009-11-15 @ 22:15:34
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: B.

..vet du?



Man får inte använda andra personers alster som texter, foton, musik o dyl utan dennes uttryckliga medgivande. Sedan man fått tillstånd är man dessutom skyldig att uppge vem som är upphovsman. Sedan får man inte ändra i bilden, eller klippa det så stämpeln försvinner.



Med andra ord skulle du kunna skicka en faktura till de som lägger upp dina bilder utan lov.

2009-11-15 @ 22:17:22
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Har du haft en bra helg då annars? :D

2009-11-15 @ 22:21:02
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Ja, det kan vi göra! lägger till dig direkt ;)

2009-11-15 @ 22:44:35
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: linda

sv; tack! jo det är bra själv?

visst! följer dig nu följer du mig?

kram

2009-11-15 @ 22:46:57
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

keffasttte! orka med människor som har dubellmoral

2009-11-16 @ 14:19:03
Postat av: Anonym

berätta sannigen, när vi sågs så log du och sa att det va ugnt att ta bilderna, resten har du hittat på i ditt huvud. good look med din blogg ps ta bort min låt från din sida tack: P

2009-11-16 @ 16:14:33
Postat av: Neela - shorty

e lite sent ute..har inte haft tillgång till internet missat mkt ..men som vanligt så gör du ett bra jobb me bloggen ! än en gång så måste ja säga de igen... ÄR INTE DE SKÖNT NÄR FOLK SLÖSAR SIN TID O HITTAR PÅ MASSA ?? DÅ VET MAN ATT DE TÄNKER PÅ DEJ 24/7 O VERKLIGEN E BEROENDE...



lite synd att de finns folk me låg självkänsla/självförtroende... men men we love our haters



melika du kmr att bli stoooor ! hatare vill lyckas de snackar massa crap för att du lyckas o inte de !



keep goin punk assss ... de hindrar inte henne att do her thing :D



haha ta fram popcorn nästa gång ja skriver..skriver alltid en hel bok

2009-11-17 @ 03:56:37
URL: http://shortytheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fuck Melika!

2009-12-22 @ 12:59:36
Postat av: Sympho

Smuts!

2010-01-23 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: