Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon!
Follow duvetinte


Hej alla morgon människor!
Jag trodde att jag skulle vara tröttare idag men det visa sig att jag inte är så farligt trött!
Igår var jag bjuden på en fest, men kommer inte skriva om den så mycket just nu för att jag vill lägga upp bilder och filmer senare när jag kommer hem!
Tack till Doeboi grabbarna som tog med mig på denna kväll.
Träffade på rätt många skojiga typer och fick höra att en snubbe som kallar sig för "artist" som är riktigt dålig har gått och försökt dissa min blogg.. HAHA.. rätt kul.

Men jag kan lägga upp några enstaka bilder för att ni ska få se något iallfall!

Några av grabbarna från Doeboi



Jag vill bara berätta att detta är Pato Pooh som tagit bilden med min kamera, han tyckte att det var dax för mig att vara med på bild! Är han dukitig på att ta bild?
Jeff - Jag - Stor


Pato Pooh - Jeff - Stor - Ernesto - Too much



Yesterday I was out with my boys from DoeBoi. I was invited to a party where people would perform on stage. Was incredibly fun and will post more pictures and movies later in the day. Want to thank my guys for a wonderful day. But these pict you see here is on the Swedish hip hop artists.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: