Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - WORK HARD‏
Follow duvetinte

Va händer gott folk!!

Allt bra med er??
Jag ida har jag varit hyfsat produktiv...
Jag har ringt runt och fixat tider för att ta pressbilderna och omslags bilden för skivan välkomna mig...

Så de har varit en del jobb faktiskt men just nu håller jag på checka runt lägenheter här i hässelby, hittade en rätt nice lägenhet i hbystrand!!

Dags att flytta ur sitt lilla näste för att gå vidare för å bli man hehe...
Skulle va fett skönt att bo på egen hand, så kände ja speciellt när jag var utomlands och plugga, fan vilka minnen, d var så jävla nice...


Men innan jag drömmer rmig bort nu så är de en del jobb kvar,ska boka in en dag i helgen med viktoria,sen kolla med Mohammed ali ifall dem hann spela in sina verser till låten drömmar idag och efter de spika in en dag med Yaiya så hon kan droppa sina hooks...

Har varit rätt keff med bloggandet ida lite annat knas som hänt men ska försöka hinna med ett till inlägg ikväll annars så hörs vi imorn...aiight!!!

Du tror att du vet men du vet inte
Finess

Dagens låt!!


Beyonce-Me myself and i

Kommentarer
Postat av: camila

Hejsan :) jo min morgon var bra sj? Kram!

2009-11-24 @ 20:54:27
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: