Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Pushare vidare‏
Follow duvetinte




Zup  peeps!!

Va händer??

Jag softar bara,planerat som fan,men imorn gäller de,tre låtar ska bli klara,två st hos ekp och sen låten med mohammed ali!!
på tisdag är de refräng delerna som ska droppas från två andra gäster som kommer medverka på skivan!!
Ena heter Karim Jaouadi, han medverkade på Pato poohs låt warriori och den andra är inte spikat än men en tjej blire men skriver mer om det lite senare!!

Har lagt upp värsta schemat för den här veckan för ja vet att Melika kommer vara på mig som fan för att göra klart de här och om allt går som de ska så gör jag klart första låten som ska ut från skivan som singel på onsdag med victoria:)


Har städat hemmet nu och håller på laga min sena middag hehe...
Ikväll blire film,tror att de blir antingen fame eller this is it får se vilken,sen får jag inte glömma bort ska baka blåbärspajj det är hypen för ikväll:)

Myskväll på söndagen med en person så de nice men som sagt håller på gå igenom schemat och allt rörande skivan så jag jobbar tro mig jag jobbar,videon är på g oxå...
Nu är de pressbilderna som gäller ska kolla upp de mer imorn!!

Videoblogg nr fem kommer imorgon,så ni kommer få se hur jag jobbar så ni inte tror jag hittar på saker och ting hehe...Skämtåsido så kommer Melika ut till västerort( vällingby) vi ska dra förbi ekp och filma under inspelningen och när han bygger på beatet så de kommer bli rätt nice!!

Mycket att se fram emot den här veckan men snart väldigt så kommer ni få höra nya grejer jag lovar er!!
Eftersom att de känns som att jag snart är där jag vill vara så blir kvällens låt already home med jay-z och kid cudi!!
Båda två har släppt två utav årets fetaste album rakt av, jag råder er köp dem eller ladda ner dem utav tvekan för ni kommer inte bli besvikna;)

Jay-z feat kid cudi




P.s Nån som hört Jsons skiva än??I sånnafall droppa nå kommentar om va du tycker om den:)

Tre saker som är bra just nu

musiken
bloggen
livet

Tre saker som är kefft just nu

SKivan inte är klar
varit lat den här veckan
skivan inte är klar



En rad från låten som jag gillar!!!


Put your name in the pot already
niggaz compare me to biggi n pac already

//Finess
Kommentarer
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

ja, det skulle vara kul! :)

2009-11-22 @ 22:07:38
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: