Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Någon tjej som kan sjunga?
Follow duvetinte




Va händer gottfolk!!

Igår vare riktigt nice, mötte upp Melika i hässelbystrand och käkade lite pizza innan vi begav oss ut på en liten Tour runt mina trakter i Hässelby…
De va skitsoft och jag hoppas att ni digga  inslaget jag
Kommer att försöka få in så mycket som möjligt utav min vardag och när jag går ut på realesefester,in i studion och så vidare så de kommer bli riktigt fett så stay tuned som dem säger hehe ….

Yes ska skriva klart en låt idag som blir sista låten på skivan och eventuellt andra singeln efter Flyger högt med video och hela köret!!
Blir studiomode ikväll för att bygga på beaten och sedan försöka komma på någon bra hook.så om de finns någon tjej där ute som sjunger bra och kan skriva en nice hook på en beat get at me aiiiiiiiiiiiiiiiight
P.s
Glöm inte att ni får ställa frågor om exakt vad som helst och om de nåt  ni vill se mig göra eller få med när jag videobloggar var inte blyg, de bara att hojta!!
Tills senare
Du tror att du vet men du vet inte

Finess



Dagens låt!! Ayo-Betongdjungelboken en jävla klassiker
Ayo we miss you

Kommentarer
Postat av: nico

Melika kan du sjunga?

skulle vilja höra er två göra en låt ihop!



Men Finess, bor du kvar i Hässelby?

skulle vilja höra mer musik på dig.

2009-11-11 @ 11:48:22
Postat av: Anonym

du borde göra låt med en rap tjej!

2009-11-11 @ 12:19:02
Postat av: Anonym

fin blogg ..

2009-11-11 @ 13:05:44
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Roza

Hejsan, Jag läser din blogg varje dag...Men jag tycker du är en så äcklig människa så det inte är sant.



Jag mår illa hela tiden när jag tänker på dig...Seriöst du tror verkligen du är snygg..Men alla vet att jag är snyggast och hetast, du kan dra åt skogen...Jag kan få vem jag vill, när jag vill och framför allt hur jag vill...



Ta ditt pickOpack o dra, jag är bloggvärldens mest eftertraktade kvinna



http://rozapanterns.blogg.se/

2009-11-11 @ 14:59:42
URL: http://rozapanterns.blogg.se/
Postat av: Em

kul :) hoppas allt är bra :D

2009-11-11 @ 15:47:38
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finess, du är riktigt snygg har du en flickvän?

2009-11-11 @ 15:51:39
Postat av: YAIYA

Jag kan sjunga ;D melika knows where to find me ;D pppeeeeeaaacee

2009-11-11 @ 16:57:18
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Ebba

Okej ;)

Om du vill så testa lägg till igen :P

Lägger till dig nu!

2009-11-11 @ 16:58:46
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ayo är riktigt tung!

Vilken är din favorit låt med ken?

2009-11-11 @ 17:43:50
Postat av: Finess

Yaiya: skriver du oxå??ill get at u....

Min favorit genom tidern med ken mpste nog vara Djupa sår för de förklarar om livet här i hässelby när man växer upp som liten,och jag och många andra jag känner kan relatera till fett..

Nico jag bor kvar i byn

2009-11-11 @ 18:02:03
Postat av: Cassie

Till Roza:

Okey vi alla har förstått att du är en HATEEER och är AJVEEEN men orka satsa på att bli en LIAAAR för du är inte het nånstans du är överful !!!

du har ett sånt där ansikte så när killar ser dig så tänker dom bara att den här bruden kan ja lätt LING-LING-DÄNGA!



But thank u very much 4 givin me a good laugh though,at ur expense...



!´M OUT ;)



2009-11-12 @ 04:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: