Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Musik VS Blogg
Follow duvetinte



Zup mina kära läsare!!

Är helt död och har träningensmorsa hehe...
Men som sagt igår vare fett nice,skön stämning i studion och så,
daltone o ekp dök upp med lite bärs och melika o sebbe kom efter en stund så d eva rätt nice...
Reccade en låt med en riktigt grymm rappre vid namn anders och är med i gruppen linje 19,
riktigt feta mcees men de som gäller är att dem får ut sina grejer så folket får höra...
Har bara tagit de lugnt nu under dagen och skrivit klart en låt som jag tänker spela in lite senare ikväll efter jag käkat!!

Tyvär så blev de inget me paragon,men vi kommer nog boka om tiden för låten den här veckan!!
På tal om den kommande veckan nu så kommer de va mycke jobb med musik mixa klart spela in dem gästerna som ska droppa deras delar
,fotosession, träffa upp killen som ska göra min första vide/abens.se)
Så de kommer bli fett!!
så fortsätt och läs och häng med för d e kommer komma nya grejer hela tiden:)
Tack Melika och sebbe för en nice kväll igår!!
Fick mail på fb oxå chcka in remixen till area turns red med adam tensta medina mm....

Dagens låt!!
Area turn red





Tillsvidare
Du tror du vet men du vet inte

finess




Ps:
sprid bloggen vidare till din väns väns väns vän
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja absolut =)! Hur har din helg varit då? kram

2009-11-15 @ 21:45:05
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: