Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Music, music and more music!!‏
Follow duvetinte





God förmiddag allihopa!!

Kom nyss hem och känner att kroppen är helt död efter gårdagens gympass, har fan ont överallt men som sagt de kostar att vara på topp!!
Hur som helst så blev de ingen studio igår vad alldeles för lite tid men kommer sätta mig nu och gå igenom låtarna för skivan (Välkomna mig) så se till att komma ihåg och att din kompis kompis kompis vet om de och B-loggen här….

Fick en nice nyhet idag, Melika hitta en sångerska som jag ska samarbeta med,tydligen så känner hon mina syskon osv, fan va världen är liten!!
Hon är riktigt grym och har sett henne uppträda förut live och så de verkligen en ära att få köra ihop med henne....
Längtar tills låte blir klar de e så peppat,kommer träffa killen som ska göra videon nu på måndag och gå igenom lite utav mina ideer på den:)

Fan ångrar verkligen att jag inte gick på konserten igår, hörde att de va off the hook fan hade gärna velat de men men nästa gång får de bli av antar jag…
Men idag är de my man Adam tensta och spiderdogs som kommer rocka fasching, jag och Melika kommer vara på plats förhoppningsvis så videobloggar vi om hela kvällen eller nåt, hoppas jag i fallafall eller melika??;)


Föresten innan jag lämnar er för dagen så kommer jag att börja skriva tre positiva och tre negativa delar från mitt liv från och med idag varje fredag!!
De här blir dem första

Tre saker som är bra just nu
Musik
Blogg
Kärlek


Tre saker som är keffa just nu

Skivan är inte klar
Skivan är inte klar
Skivan är inte klar



Yeah ska fixa något att äta men innan dess så lägger jag upp en låt som vanligt, den här är speciellt för alla som i födda under 80-talet fetaste låten med adam enligt mig…

 

Tills senare
Du tror att du vet, men du vet inte

Fíness

P.s shout out till ison på sr metropol som bjöd in Melika för en pratstund ,hann själv aldrig lyssna på den live men nu när den finns uppe här på Bloggen så ska jag passa på och lyssna på den, föreslår att ni gör desamma!!



Kommentarer
Postat av: mia

fan vilken cool bloggdesign!

ha en bra kväll :)

2009-11-13 @ 20:15:52
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: :)

kärlek, betyder det att det finns någon tjej där?

Peace :)!

2009-11-13 @ 20:39:42
Postat av: Claudia

tack så mycket :D

2009-11-13 @ 21:29:37
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: lindah

hej sötnos, allt bra? :))

2009-11-13 @ 22:01:38
URL: http://lllindah.blogg.se/
Postat av: bennifer

hehe aa fast orka betala :)

kan nog fixa de på ngt annat sätt ska duu se,.

2009-11-13 @ 23:04:49
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

sv: Träffa vännerna lite:)

2009-11-13 @ 23:39:33
URL: http://missextra.se
Postat av: Natalie

håller med dig, fetaste låten med adam!

2009-11-14 @ 03:12:58
URL: http://nmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: