Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - its all about music
Follow duvetinte





Va händer peeps!!


Hoppas allt är bra med er, själv så e allt soft!!
Har suttit och slipat till verserna på sista låten som nu kanske hittat sångare till (thanks melika) så de ser bra ut just nu.
Har Även bokat in paragon för helgen, för att döda en track som kommer heta Arenamusik riktigt hype låt, skön vibe på hela skiten!!
Yeah imorn kommer de va rätt peppat ska checka in adam och spiderdogs på fasching, var med han för ett antal veckor sedan i keiones studio ute i rinkeby så fick han lyssne lite på skivan, han verkade digga de han hörde sen så spelade han upp låtar från hans kommande projekt…. Måste säga  SHIIIT han kommer ta över, hans nya sound e så jävla galet killen vet verkligen vad han gör, de där är någon jag kallar för artist, scout out to rmh och mybestfriendismygrind!!



Fick inbjudan att checka mexxi när dom spelar i fryshuset imorn. riktigt sköna snubbar, börjar jobba tidigt imorn så jag får se ifall jag hinner dit på kvällen!!


Får inte glömma att nämna att pete rock cl smooth in the muffaking Building tonight,
Legendariska jävlar i rapgamet inte direkt från min generation men om man kan hip-hop så vet man vad jag snackar om, här är en klassiker med dem som min storebror alltid brukar spela…Tror att jag själv komme rhaffa beaten och döda nåt på den!!
Imorn kommer Patopooh vara gäst på p3 så check in det med!!
Eftersom jag inte kommer gå på konserten ikväll,så blir de basket, studion snabbt för en låt sen nattpass i gymmet, dags att börja bygga muskler u heard me!!!

Datum: Torsdag den 12 november 2009
Plats: Södra Teatern, Kägelbanan Stockholm
Dörrar öppnas: 20.30
Live på Scen: 22.00
DJ: Will-Rock



Dagens låt-Pete Rock & C. L. Smooth "They Reminisce Over You"



Tills vi hörs igen
Ni tror att ni vet men ni vet inte

Finess

P.s mer mer mer kommentarer.)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Adam suger!

Du är mycket bättre en honom!

2009-11-12 @ 18:59:05
Postat av: Em

JAsså fan va nice :D me like;)

2009-11-12 @ 19:14:30
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan att man missar det där

2009-11-12 @ 19:28:50
Postat av: Jannie

Hellu söta!



Hur mår du idag?



Har lagt upp en litet smakprov på den nya headern och har en saftig frågestund.



Vad undrar du?

2009-11-12 @ 19:54:34
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Daniella

sv: jodå vattengympa är ganska kul.. men jag går ju på det eftersom jag har problem med min rygg å inget annat

2009-11-12 @ 20:00:26
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Grymt skönt!

2009-11-12 @ 20:25:56
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: eemelieteresia. SIE

haha ja, som fan!



nice blogg eller :O

2009-11-12 @ 20:59:09
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: salle

Big up

2009-11-12 @ 21:04:25
Postat av: Lida

Hatar att de spelar på berns som jag inte kommer in på...

Ha det bra!

2009-11-13 @ 00:47:37
URL: http://brainisforlover.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: