Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Hate it or love it‏
Follow duvetinte





Go kväll kära bloggläsare!!
Fan har sovit bort dagen,vaknade typ vid fem tiden heheh...Riktigt ångest,däcka när det är mörkt sedan vakna när de är mörkt men men så ere när de blir en lång natt!!
Melika har i försig förklara de mesta om gårdagen men som sagt var de riktigt nice,adam körde bara nya låtar och de lät riktigt fett och höra musiken med liveband och självklart
så avslutade han med hiten som öppnad upp banan för han my cool!!



Man träffa på jävligt mycke folk igår i den här såkallade musik branschen
så mycke falskhet bland folk på riktigt asså,jag har verkligen bestämt mig att hålla mig utanför hela de där och rulla me dem jag tycker är äkta,sen låta resten va i slutan ändan så känns de så himla fel och sorgligt på nåt sätt alla vill dickraida alla!!

Just nu sitter jag hemma och är skitseg,fan måste äta nåt verkligen!!
Planerna ikväll blir nog att dra förbigymmet,sen blire en studiosession med ekp daltone mm....
Jag kanske även video bloggar om Melika dyker upp så de lär ju bli rätt nice

Men bigups till Mohammed ali,patopooh och stor som kom upp på scen som en överraskning när adam körde fan va tajt shoow de var,ni missade verkligen någonting ifall ni inte var där och shout outs to adam!!
Nästa vecka är de Jsons realese som gäller men mer info om de kommer....

Som vanligt så lämnar jag er sjävklart med en låt
Efter som jag gått igenom så mycke skitsnack i den här branschen så har jag bara blivit mer målmedveten och mer självständing jag ska ta mig dit jag ska och inte låt nåt stoppa mig!!


The game feat 50 cent hate it or love it




Tills vidare
Ni tror att ni vet men ni vet inte

Finess

P.s
kommer komma upp en klipp här sen när jag freestylar och så och lite bilder med lite folk som jag stötte på igår!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: