Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Första uppträdandet på länge‏
Follow duvetinte

 

 




Zup peeps!!

Nu hag käkat och så….
Fick reda på nyss att jag kommer uppträda på fredag,thanks Melika!!
Dem jag kommer dela scenen med är ison och fille, Bynclicken, Stor och medina!!

Kommer va riktigt fett och jag lovar att jag kommer bjuda på en fet show de lovar jag er!!
Ska försöka komma med lite mer information på onsdag gällande fredagsgigen, som även supports och arrangeras utav Martin Mutumba aiks och Rinkebys stolhet!!

Kommer nog släppa första låten från skivan nästa vecka sen börja planera vilket datum för släppet också!!


vad ska man säga de första advent ida och jag känner  att den lilla barnet i mig börjar komma fram, jag älskar verkligen jultiderna!!
Så skön känsla i Stockholm, Jag blir så hype, så nu har jag langat fram en kalender med choklad i och räknar ner dagarna till julafton, fan av nice de kommer bli:!!

Nu ska jag laidback och fortsätta spana in Fadder galan, funderar nu själv på att blide men de kommer med tiden absolut, men se till att checka in galan och supporta rädda barnen och allt de där!!



Tre saker som är bra just nu¨
kärlek
skivan
första adevent



Tre saker som är kefft just nu
Skivan är inte klar
varit sen till jobbet
gått ner i vikt



Du tror att du vett men du vet inte!!


Finess



Dagens andra låt


Petter feat isonochfille - för alla dem



Skön låt som sumerar lite utav inlägget,var inte själviskt och tänk på grannen breve!!



Kommentarer
Postat av: Mikko

Haha! Skön sampling. Bra låt :)

2009-12-01 @ 21:03:01
URL: http://mittimiljonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: