Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Efter studion
Follow duvetinte



God förmiddag allihopa!!

Blev en nice kväll igår, spelade in en låt till mixtapet som kommer efter skivan som kommer heta brinner för de här!!Låten blev riktigt nice och mixtapet kommer jag att släppa tillsammans med Dj Rooftop så de ser jag fram emot, fast mest är det ju skivan såklart med titeln  (Välkomna mig) de kommer bli fett!!
Ni som undrar vart skivan kommer släppas så blir de här på Bloggen först och främst för er trogna  läsare som följer mig och Melikas liv här på Bloggen
Men sen kommer jag länka runt till en massa sidor men de kommer mer info om det när saker å ting börjar närma sig u dig!!
Men känns skönt nu  å veta vilken låt som blir den första singeln, melika gav tummen på låt iden jag hade och beaten digga  hon och även arjan så de nice, nu väntar jag på en sångare därute som vill göra ett sammarbete med mig!!

Get at me pronto!!


Men som sagt så kommer jag att ligga i som fan med skivan så ni möjligtvis får den i slutet av månaden,
Så just nu kommer de vara musik musik musik och mer musik u feel me…
De dags att få ut skiten så ni verkligen får lära känna mig och jag kan garantera er efter att hört skivan så kommer ni ha lärt känna mig och veta på ett ungefär hur jag funkar som person….


Dagens första låt blir en riktigt feet låt som jag verkligen aldrig kommer tröttna på
Beaten, fan vet inte vad jag ska säga man fångas upp utav känslan de här är verkligen hip-hop för mig!!
Låten är tagen från Hi-techs mixtape och gästar den gör Nas och common två riktigt duktiga veteraner i hip hop gamet!!


Studio



P.s Fler kommentarer era lata jävlar hehe nää men skämt åsido mer frågor var inte blyga aiight!!

Tills vidare
Ni tror att ni vet men ni vet inte

/Finess
Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde att du skulle släppa skivan på mbfimg

2009-11-12 @ 11:21:13
Postat av: Finess

Jo de kommer den,men kommer släppa den här oxå vill ha den uppe på så många side rsom möjligt!!

2009-11-12 @ 14:04:16
Postat av: shoo

shoo finess! vem tycker du äger rapgamet nu?



Diggar grejerna som fan, du sticker ut från mängden!!



peace

2009-11-12 @ 14:07:19
Postat av: finess

Tack mannen!!

den svenska eller amerikanska??i usa skulle jag säga Jay-z,här i sverige så vet jag inte släpps så mycke bra från olika håll men ser fett fram emot ison och filles grejer och mohammed alis nya grejer!!

2009-11-12 @ 14:55:05
Postat av: Anonym

åh, ja skulle vilja göra nått me diiiiig, fett som fan

2009-11-12 @ 16:23:43
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: