Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Back to work‏
Follow duvetinte



Godmorgon svearike!!

Kom precis hem är helt förstörd,så jävla trött har sovit skit lite!!
Men men festen va riktigt nice kom lite senare än vad jag hade tänkt mig och sen så vare lit e knas med insläppet trots att jag stod på gästlistan men kära Melika hookade in min genom nån bekant som jobbar som dörrvakt där på klubben!!

Blev riktigt förvånad men samtidigt inspirerad utav hans sound, riktigt bra låtar körde han och jag tror albumet kommer bli en svensk klassiker, hoppas bara folket tar till sig musiken och slutar vara snåla,jag laddar själv ner musik kan jag medge men när nåt e riktigt bra så vill jag ha själva cd skivan nånting man alltid komme rminnas och ha genom åren!!

Kvällen började rätt soft träffade mycke folk som är med i branschen och så,ni vet mingel mooden.)
Adam och eboi öppnade showen sen var scenen jsons han gjorde väldigt bra ifrån sig och de blev verkligen röj i publiken,kommer haffa mig ett ex utav av albumet utan tvekan, skulle gjort de på plats men tyvärr så är man rätt pank sådär i slutet av månaden hehe...
Melika var på hypemode och de va roligt å se att hon hade roligt sen va dem från idol där,dem killarna som åkte rabir och eddie,tror även att Melika snackade med han eddie och bokade in en intervju med idolstjärnan.....

Men nu är de bara back to work,har två dagar kvar att göra så mycke som möjligt!!
Först förbi ekp och göra klart dem två tracksen som jag fick utav han sen har jag mohammed ali som besök under helgen och vi ska göra klart en låt som heter drömmar och dne låten kommer utav tvekan bli en klassiker och den som står bakom den produktionen är K-one big up!!

Så ser helgen ut och jag kommer linka ihop med heredia och mörda nåt och även träffa sångesrskan Yaiya...
Fick chansen att träffa henne personligen för första gången och vi ska försöka koka ihop nåt fett kommer bli skitnice...
Hon har även medverkat i jsons låt my window som är dagens låt!!
Men är rätt seg nu så dags att ladda om batterirna och förberedda sig u feel me!!


Dagens låt
Shout out to sameblood afram och terry tack för en underbar kväll och json för att han mörda showen!!

Json


Du tror att du vet men tro mig du vet inte

Finess



P.s Thomas gunnarsson Aka bucc Aka David husselhof gäster på sr metropol så se till att lyssna runt 3 tiden imorgon (idag),Ametist whats up!!
De va allt för mig eller föresten kommer upp en video blogg från kvällen och lite annat soft senare under dagen hehe...Blesss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: