Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggare - Finess
Follow duvetinte

zup zup allihopa!
Mitt namn är finess och jag kommer gästa blogga här ett tag framöver..
Jag rullar med klickaen ddp och har gästat ett antalt rappare låtar som tex medina, ken ring, patopooh, kaanquest, daltone och producenter jag jobbat med är keione, soultheory, gameboii, ekp and the list goes on and on...
Just nu jobbar på ett streetalbum och ett mixtape vid sidan av och än så länge låter de riktigt fett!!¨
Men kommer visa upp lite klipps och så från studion och sånt där så ni vet...
Så om det är nåt ni undrar de e bara hit me,jag svarar på allt!!
Ny vecka ny start och jag kommer blogga omkring de sakerna som händer runt omkring mig och min musik o
och skivan plus mixtapet som jag håller på med...
Ida får de blir rätt kort men här är en låt som jag diggar fett och inspireras utav varje gång jag hör den
Common-i have a dream


Så fram tills imorn, du tror att du vet men du vet inte!!
sprid de vidare
Peace finess
Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul, han gör riktigt bra musik!

Ser framemot att se vad han kommer att skriva om i din blogg.

2009-11-09 @ 22:08:16
Postat av: Anonym

TUNG LÅT!

2009-11-09 @ 22:41:28
Postat av: linda

Va kul att du gästbloggar här.

Välkommen och det ska bli kul att se dig gästblogga här

2009-11-10 @ 00:05:10
Postat av: Jessica

Welcome Fine(A)ss :)

2009-11-12 @ 03:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: