Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

J-son Releasfest! Bilder/Text!
Follow duvetinte


Igår var jag på J-son´s releasfest. Måste först tacka Same blood ENT att dom haed bjudit mig till denna kväll. Många andra fick inbjudan hem om kvällens evenemang, men jag fick ett personlig inbjudan!
Den inbjudan jag pratar om var VIP kvällen som började kl 20:00 till 22:00 då det bjöds på dricka och tilltugg!
Jag hade vetat om denna kväll sen ett tag tillbacks då jag fick inbjudan. 

  • Kvällen började 20:00 för mig och min vän Cassie, när vi kom dit trodde jag inte att det skulle vara så mycket folk! Der första man möttes av var  en hel del fottografer från olika tidningar och nöjes sidor.
  • Det gick runt personal med brickor som bjöd på dricka och tilltugg, för mig var det bara att börja dricka medans Cassandra drack vatten.
  • Ca 21:00 stod J-son på scen för att bjuda på lite exklusiva låtar från hans skiva. På scen fick vi också se Mogge "Masayah" sjunga till en av låtarna. J-son fick hela puibliken att dansa.
  • Under denna VIP kvällen var det endas Familj, vänner och lite mer "viktiga" personer. Det var riktigt trevligt eftersom man fick träffa lite nya människor.
  • Redan runt 23:00 var det mycket folk där inne och en lång kö utanför. Men självklart kom min syster in utan problem fast att hon inte stod på listan. Fixade så att Jaouli (finess) kom in utan att behöva stå och köa.
  • Eftersom jag är en så klockren människa fixade jag 5 intervjuer som jag ska göra inom kort och då är det med Lazee, Mogge, Eboi, Ametist och Eddie som var med i Idol men tyvärr fick åka ut förra veckan.  Nu har man en Lång lista på intervjuer som ska göras. Men Mogge blev riktigt glad när jag kom fram och presentera mig själv och prata med honom att göra en intervju.
  • Träffade självklart Ametist och när vi prata så sa hon att du kommer alltid att va här som en bloggare eftersom jag sa att jag var där som gäst och inte bloggare. Men de visa sig att jag gjorde saker som jag skulle endas göra om jag jobbade. Men hon hade rätt om den delen!
  • Runt 00:00  intog Adam Tensta och Eboi scenen och rockade fett, där efter körde J-son igen! Bra jobbat grabbar!!!


Träffade riktigt trevliga människor och hade det riktigt kul! Jag kommer lägga upp filmer lite senare, men jag tvekar om allt kommer komma upp! Jag drack lite för mycket och vet inte om det jag säger är så passande att lägga upp.
Men nu till bilderna.
klicka på bilderna för att se dom större

20:00 - 22:00







22:00-02:00









02:30-03:00


Ett stort Tack till Same blood ENT och till dom som gjorde min kväll till en grym kväll!
Kommentarer
Postat av: Tomas

Fan fett me fina bilder:D o tvärfina bilder på dej:D

2009-11-20 @ 22:45:12
Postat av: Trees

Ja det ser ut som det:D gött!

2009-11-21 @ 05:11:08
URL: http://mangofisk.se
Postat av: YAIYA

åh, mailar du bilden på mig är du gullig :D

2009-11-21 @ 16:35:40
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: