Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Spiderdogs
Follow duvetinte

För ett par dagar sen beslöt jag ocj Jaouli (finess) att vi skulle dra till Spiderdogs där Adam tensta skulle uppträda!
Självklart var man där för att suporta och jag hade fått höra att hans nya grejer skulle vara bra!

Jag kommer lägga upp bilder som handlar om mig och sen när Jaouli gästbloggar får ni se bilderna som är på honom!
Jag hade pratat igår på Radio att jag tycker det är riktigt kul och se andra artister gå på varandras spelningar för att suporta och visa respekt, det är ett va dom mest roliga sakerna att se, men att sen få höra hur mycket dom snackar skit om varandra är inte lika kul, men är det inte så denna bransh funkar?
men jag lyssnar aldrig, om det är om någon av mina vänner dom pratar om så säger jag alltid till! så är det!
Men jag blandar mig inte in i deras grej om det inte har med mig att göra!

Oavsett hur mycket skitsnack det rör sig om tycker jag det är lika kul och se alla dom stötta varandra!

  • Mötte upp jaouli runt 23:30 tiden. Ni vet hur mycket jag hatar folk som är sena? aaa han va sen.... fy på dig! hahaha.
  • När vi kom in på klubben var det redan en lång kö och dom släpte ine ens in folk, vi stod i kön ca 1 timma tills jag tappa lusten och stälde mig längstfram i kön, sen kom vi in.
  • Blev bjuden på dricka, fast att jag tänkte vara nyckter, men det är väll så det går när man är så het som jag, eller?
  • Kom fram någon full brud som börja prata om att hon läste min blogg och att hon gilla den, sen fråga hon mig om jag bodde i fiskis och att hon hade bott i närheten, men nää tyvärr, men tydligen hade hon sätt mig lite här o där!
  • Träffa någon psykopat kille som börja fråga mig skumma saker och va helt vrickad i huvudet, det var inte bara jag som tyckte det!
  • Träffa på rätt sköna människor och jag hade det trevlig iallfall.
  • kl 04:00 började vi rulla hemmåt, träffade en kille vid namn Daltone men kunde aldrig plasera vem det var. han och jaouli skulle göra sälskap hem och jag skulle dokumnentera allt jaouli gjorde för hans nästa video blogg inlägg.
  • kl 05:20 var jag hemma.
Detta blev vad man hade på sig!

Jag och Söta mahan.

Jag och en person som vi inte behöver visa!

Jag och Jaouli, han ser alltid så glad ut! :)

Same blood boyz, Ddp, Eboi och Mahan från byn clicken med vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt att du känner Jaouli! =O

hörde hans låt med Ken Ring för länge sen =O

2009-11-14 @ 17:31:13
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Supersnygga kläder du hade då!:)



/E

2009-11-14 @ 17:38:00
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: jm

Skönstil!

2009-11-14 @ 20:47:30
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vart har du köpt dina kläder?:o skitsnygga

2009-11-15 @ 01:09:35
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: