Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bakis, sjuk och trött
Follow duvetinte

fyfan vad jag är trött och sjuk!
Igår var jag ute med Deniz och det var riktigt kul och få festa loss, träffa på Söta Same från Medina där!

Men ska berätta mer om vad som hände och hur Deniz ville hem istället för att festa med Kanye! hehehe
Jag är rätt bakis, om inte fortfarande full!
Blev inte så mycket sömn i natt, men nu ska jag försöka sova!
Jag e fett rädd att jag ska få Nöff, Nöff sjukan eftersom jag har haft små ont i halsen ett par dgar och igår börjad det rinna från min sexiga näsa!
Och nu har jag lite svårt o andas!
Eftersom jag är i riskgruppen så måste jag åka till akuten om jag får feber!
Hoppas det är en vanlig förkylning, för detta var inte bra!


Juste, fan, Deniz övertala mig att skicka ett sms till en viss pojke som jag kanske inte borde ha gjort!
Men nu ska jag börja släppa allt o lyssna lite mer på det Deniz säger, ni behöver inte förstå vad det handlar om!
Utan det vi snacka om igår var rätt kul, hon är äldre en mig och hon vet mer!
Fast hon är egentligen rätt dum!



Idag ska jag lägga ut intervjun jag gjort med Leslie och sen ska jag svara på alla kommentarer inklusive dom anonyma som ställde frågor men inte just i den inlägget!
Men allt svar får ni samt höra om igår!

Nu vilar jag innan jag döööör av trötthet!
Kommentarer
Postat av: Claudia

haha jag kände exakt likadant innan jag läst boken! :P

2009-11-29 @ 13:00:26
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Paula a.k.a Naturbarnet

heya!

:) Gillar din nicea blogg.

Nu har vi varit i ULLRED alá white trash tripp, just fo fun :)



Chav är det nya hillbillymodet, we like it!



Stay updated, kolla bilderna .

Puss

naturbarnets.blogg.se

2009-11-29 @ 17:02:33
URL: http://naturbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: