Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2 dagar i västerås
Follow duvetinte


Jag ska snart bege mig mot Västerås, men jag sitter nu och väntar på en seg person som jag ska åka med.
Dj 2 Much är redan i Västerås och förbereder sig inför ikväll eftersom det ska va en stor fest på Konrad!
Jag hade tänkt och åka med honom fast jag han inte eftersom jag hade läkar tid och möte!
Ni som bor i Västerås och är 18+ borde ta er till Konrad, kommer bli en riktigt grym kväll!!!! Och imorrn är det fest på samma ställe! Jag kommer självklart blogga live och låta er få följa med dessa två kvällar genom bloggen, det är för er som inte bor där eller inte kan komma!





I will soon go to Västerås, but right now I am sitting and waiting for a friend that I should go with.  DJ 2 Much is already in Västerås and preparing for tonight because it will be a big party at Konrad! thought I would go with him to Västerås but because I had doctors' time and meeting I could not leave early! You who live in Västerås and are 18 + should take you to Konrad, because it will be really fun!! And tomorrow is the party in the same place! I will of course live blogging and let you see what happens during those two nights through the blog, it is for you who do not live there or can not come!

Kommentarer
Postat av: Lydia

skoj skoj ;)

2009-11-06 @ 19:02:44
URL: http://honduveet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: