Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ibland känner man så här:
Follow duvetinte

Jag kan inte förklara med ORD hur dåligt jag mår!

Men vad har det egenligen med er o göra.

Men tänk er att ni hatar erat jobb, ni får ångest och mår dåligt... Samtidigt som ni får upp gammal skit som sätter en på psyket. Ni försöker sluta röka (för er som är rökare) och ni har lagt av med drickan (för er som är 100% helg alkisar och inte kan leva utan sprit 2 dagar i veckan)

Hur mår ni då?

Jag har svullen hals. Ett huvud som sprängs och en trött het som tar kål på mig ska jag fortsätta?

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

jag bryr mig inte! De finns INGET jag kan göra åt.. så nu får vi leva med det..

Eller vad säger ni?

Men men... Så vågar man skriva ett sånt där inlägg, ett sånt inlägg ni kan "vända" mot mig en vacker dag? (som min syster brukar säga)

Ärligt så bryr jag mig inte om ni vet de som jag har gått igenom.. eftersom de e tack vare er jag blev starkare.. Ni som fick mig att drabbas av det hela...

Meningen är inte att ni ska tycka synd om mig, för vilka är ni som ska tycka synd? jag tycker redan synd om alla som inte kommenterar i min blogg HAHHAH


Men men.. Just nu känner jag ilskan i kroppen ta kål på mig... Hur gör jag?
Tar min sista cigg o sen sover.. eller fuck it nu röker jag inte mer????


Förresten, blir inte svar på era kommentarer och inget mer bloggande ikväll.. Ni får njuta av inlägget innan där det finns en hel del annat skoj o kolla på medans ni väntar ;)
Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ey upp me hakan!

2009-05-04 @ 23:46:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår dig precis, jag har varit rökare, men nu snusar jag, och en dag utan snus går inte, och jag är beroende av alkohol så det går knappt en dag utan att jag dricker, och gör jag inte det så mår jag piss. så jag kan väl säga att ja förstår dig, men ja får hoppas att de känns bättre snart!: )

2009-05-05 @ 15:02:58
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: ELN

Du verkar vara en stark tjej, fortsätt med det! Och stå på dig i alla lägen, okej? :)

2009-05-05 @ 18:45:30
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

låter inte så bra, kämpa på iallafall!

2009-05-06 @ 17:18:10
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: