Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Låtar som får mig att gå igång på sjukhuset
Follow duvetinte

Damian Arellano - Destination

Get Silly - V.I.C. ft. Soulja Boy

Gorilla Zoe ft Lil  Wayne - Lost


Eboi - Hustler

Keti Garbi - Esena Mono (Summer Dance Remix)

Maino feat. Swizz Beatz, T.I., Plies, Jadakiss & Fabolous - Hi Hater (Remix)


MARS cel Chris King - Ditched


Redd Hott Ft Bobby Valentino - Glide For Me

Ryan Leslie - Gibberish

Serani Ft. Raekwon - No Games Remix


The Dream - Rockin' That Thang (remix)


Stor ft. Adam Tensta  Danjah - Stockholmsnatt

T-Pain ft Ludacris - Chopped N Skrewed


wayne marshall - blame it on the weed

DJ Webstar - Dancing On Me Feat. Jim Jones

Page feat. Drake - Still Fly

Hottest In The Hood Remix

Yo Dah Tommy Lee ft. .Lil Wayne Spark Dawg  Tyga Joell Ortiz Smitty Sum 41 J-Son

Advance patrol Feat Danjah (om någon har denna låt så säg det till mig, vill ha den) Tack rebecca för låten


J-son - My Window
Kommentarer
Postat av: bella

har läst lite i din blogg, måste jue bara säga krya på dej..

jobbigt å ligga inne, jag har legat inne två dar som max å det var ett helvete tyckte jag då... kan inte förstå din smärta men hur de är att ligga där å äta den där maten å allt..

men tur att du har datan iaf =)

hoppas läkarna skärper till sig å att dom kanske hittar nått, plus att du får åka hem snart.



kram

2009-05-28 @ 21:41:35
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: Anonym

TÄVLING I MIN BLOGG OM ETT PAR SKOR



www.juicydoll.blogg.se

2009-05-28 @ 22:15:13
Postat av: youwillneverknow

testa crack a bottle med eminem oxå :)

2009-05-29 @ 01:22:28
Postat av: Laban

Skön musik du lyssnar på! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton. Hoppas du inte blir besviken. Peace & ♥

2009-05-29 @ 15:10:39
URL: http://uwantit.blogg.se/
Postat av: irma

jag har låten =)

2009-05-29 @ 21:20:40
URL: http://irmaalisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: