Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Fuck er alla NU!
Follow duvetinte


Jag starta upp en blogg 2007 för vad? för att skriva av mig när jag hade depritioner...
Nu när min blogg har blivit "större" så ska jag sluta? för att jag vet att mina hatare läser min blogg??

Asså ärligt! FUCK IT! ni kan gå och dö..

Jag kommer från och med nu skriva av mig OAVSETTTT VAD DET EN ÄR!

Min mamma, min pappa och min syster läser detta.... Och dom har all rätt och veta hur jag mår.. för de e dom som betyder alltid för mig..

Men just nu betyder INGEN något för mig..
eftersom jag sitter här o tycker synd om mig..JA NI LÄSTE RÄTT.. jag tycker synd om mig..

Just nu hatar jag allllttt.. Just nu känner jag så... att sitta och gråta kan va jävligt jobbigt men samtidigt skönt.. och hur offta tror ni jag gör det?? Hur offta tror ni jag har haft dessa atacker sen jag skaffa mig detta skit jobbet? tänkte bara säga fråga Mr G eftersom han vet.. han har väll råkat hamna i mitten av hela grejen... han har väll suttit och pratat bort mina känslor så jag börjar skratta istället.. något jag behöver när jag inte kan skriva av mig...

JAG HAR SÅ MYCKET ÅNGEST.. JAG HATAR MITT JOBB MEN JAG TYCKER OM MÄNNISKORNA.. JAG VILL INTE JOBBA DÄR!!
Är det så svårt o förstå det?
Jag är sjuk just nu.. jag har ont i halsen o kroppen o huvudet osv... för jag mår dåligt...
Men hur ska jag då försörja mig? de går ju inte?
men ärligt.. jag trodde jag skulle klara av detta.. men jag mår så dåligt att jag sitter hemma o deppar ihop..
Och där kommer drickan.. så fort jag får chansen vill jag dricka för att ta bort dessa smärtor jag haft sen jag sluta på mitt gamla jobb..

De e bara så jävla svårt nu o försöka hålla huvudet högt för att familjen ska tro att jag mår bra. men jag gör absolut inte..
Men jag är ju så bra på att le och se gllad ut fast jag inte är det.. Att gråta i min ensamhet är jag bäst på..
att hålla allt innom mig är jag bra på..
Men jag känner ju hur ångesten blir mer o mer o mer... Kan va så att den oron jag borde ha haft för ett par månader sen kommer nu...
Nu när jag e helt pank o lever på INGET! Meningen är ABSOLUT INTE ATT NI SKA TYCKA SYND OM MIG! för det vill jagg inte att ni ska göra..

Jag vill oxå visa att den ni ser på filmer (mig) kan oxå må så här dåligt.. kan oxå va olycklig..
eller olycklig är ju bara mellan namnet...

Men jag kan inte säga upp mig.. Kommer aldrig kunna överleva..
Men hur ska jag överleva?? kan någon säga det?

Jag känner mig som ett psykfall..

ni kanske kommer med era skitiga kommentarer, men om ni försöker trycka ner mig mer så lyckas inte NI.. bara jag o mina känslor som kan sänka mig..
jag orkar inte vara stark mer... och jaaa, jag kanske ångrar mig attt jag skriver detta.. då tar jag bort det..

svårare en det är det inte

Jag HOPPAASS ni fattar de jag skrev.. om ni ens läser det...
Kommentarer
Postat av: Rodi

haha viiisst! Fast dom är svåra att skaffa, min är smugglad från Nigeria men dom är galet shööna!



2009-05-04 @ 23:53:38
URL: http://tungastes.blogg.se/
Postat av: Rodi

Shit i mobbade människor som skriver patetiska kommentarer och försöker sänka dig, avundsjuka kallas det och va stolt att folk faktiskt slösar sin tid på dig. Det som är de mest tragiska är att dom inser inte det själva haha

2009-05-04 @ 23:59:16
Postat av: A-palle

Håll ut!

2009-05-05 @ 01:46:56
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så patetisk man får vara !

Folk är så fucking avundsjuka !!! .. Hatar sånt !

Men du är skön och stark som skiter totalt i dom och fortsätter med ditt. BRA <3



Meilka , det jag sett och läst är att du är en stark person , en person som gått igenom mycket och gjort mycket men ändå inte gett upp . Du har sett att det kommer ordna sig oavsätt om du gått igenom mycket hinder för att komma dit du är idag . <3 det kommer komma mycket fler hinder i ditt liv men då gäller det att hålla huvudet högt och gå rakt med ryggen för att visa din stolthet !

Jag tror på dig och tror att flera gör det också ! <3

Ta hand om dig <33

2009-05-05 @ 07:19:56
Postat av: bells

jotack de estrålande :)

vad jobbar du med `?

2009-05-05 @ 09:55:16
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: jenny

Hoppas du mår bättre idag! Vad är felet med ditt jobb (om man får fråga) ?



Ser att du tagit bort din musiklista från bloggen:)

2009-05-05 @ 15:27:16
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rätta takter tjejen :]

2009-05-05 @ 17:19:39
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Ivonish

Jag vet att det kan kännas väldigt tungt ibland, en tid kändes det som att jag var helt under isen, och det känns så fortfarande ibland, men håll ut, det kommer bättre tider!

2009-05-06 @ 20:18:20
URL: http://ivonish.blogg.se/
Postat av: Selina

Ibland är omgivning mörk men att kunna vara ledsen & stå för det är moget.

Alla är vi ledsna & mår kasst men alla vågar vi inte berätta om det...You go girl!



//Love Selina

2009-05-06 @ 22:29:11
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Först o främst vill jag bara säga att jag har dömt dig i för tid! du vet inte vem jag är men du har vart i min omgivning speciellt under högstadiet! tror aldrig vi riktigt pratade men jag kommer ihåg att du alltid la spydiga kommentarer och antar väl att jag inte gillade dig typ nästan hatade dig kommer inte ihåg varför!

Motvilligt läste jag din blogg tänkte åhh va har den här tjejen att säga! Men nu är jag jävligt glad att jag läste den... du e en tuff brud måste jag säga...

kan känna igen mig i mkt av det du säger inte droger o ätstörning men t ex att fly från verkligheten och att folk ser en på ett sätt men d egentligen INTE VET ETT PISS!!

Tung Är Du Fortsätt skriva av dig kommer nog fortsätta läsa din blogg!!

2009-06-16 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: