Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En bra dag idag
Follow duvetinte


Idag vad det fullt hus, hade besök av tjejerna... Jossan kom för bi mig med en jätte fin blomma :D Vi satte oss i balkongen eftersom det var så varmt ute på dagen och lilla jag har inte fått vara ute något eftersom jag har mått så pass dåligt.
Idag är det första dagen jag har varit pigg....

Men sen kom Bine igen och hälsa på tog en promenad ner till presbyon som ligger vid ingången av sjukhuset...  Gick ut där tog en cigg (inte jag) och där hitta jag mig en rullsol.. Blev trött i kroppen efter att ha gått i 5 min..... ja jag e ju fortfarande svag i kroppen, men alltid lika hypas oavett.... men  kort där på kom Sandra med min Cola som jag önska mig.. Fast hon hade med sig en miranda nalle, lite godis och en tidning... Oj jag får inte glömma trisslåtten som jag fortfarande inte har använt....

Så vi alla gick och satte sig i  balkongen... Men en stund senare drog Bine och Jossan eftersom dom ska till Berns ikväll på konser, vilket jag oxå skulle ha gått på men jag ligger ju här och kan inte gå... buhuuuu..






Jag insåg att alla mina tjejer som jag umgås med nu för tiden har vart här vid min sida medans jag har vart sjuk.. Men de fattades 1... Ja och jag står GALET för detta.. Besvikelse på topp... Och självklart menar jag dig Joanna.. De va ju dig jag förvänta mig skulle verkligen höra av sig som mest.. men ikke sa nikke.. 1 sms fick jag när jag hade legat inne här någora dagar... Men som sagt jag tar ingen för givet, men man förvänta sig att sina nära vänner hör av sig lite mer och finns där till hand och erbjuder sig...

Jag vet att rebecca och mathilda skulle vart här om dom kunde..
Men jag vill inte att rebecca ska komma eftersom hon har melvin och de är inte bra att han följer med till en avdelning där det ligger folk med infektion...

Mathilda skulle nog ha parkerat sit arsle här om hon kunde, men hon jobbar dom tiderna som jag har besöks tid.. Och jag skulle inte låta henne komma endå.. Hon behöver dom pengarna... men ska förmodligen träffa henne morrn endå... 

Och Emelie k kommer jag träffa imorrn iallfall.. vilket jag är glad över...

Men de va någon, kommer inte på vem som sa det.. Man vill väll att dessa saker ska hända för att man ska veta vem dom riktiga vänner är... Vilket jag vet.. Och  nu snackar jag om tjejerna....

Om vi tar grabbarna så tackar jag Samuel som kom med en hel del nyttig godis till mig.. Sen va han här för någon dag sen..
Omran som tog sig sin tid och kom på en kort besök.. Och detta är en kille jag inte förvänta mig ett skit i från.. Han är inte min bästa vän och vi pratar inte varje dag.. Men vi har börjat få bättre kontakt... Och han visar bara att han är en kille med ett gott hjärta...

Amir och Meran va här på besök vilket gjorde mig gladas.. Amir är min aldra bästa vän.. Han ringde och sa jag kommer nuu... så kom han..


Så är det här mina vänner???  men de finns fler... De finns dom som messat och hört av sig rätt mycket och kollat läget..

Men folk som skriver på msn och facebook är inte OK, de e så OPERSONLIGT så det inte är sant...


men nu har jag fått ut det jag vill.. sagt bra saker om dessa människor och gett en diss...

Men en underbar dag har jag haft på sjukhuset idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: