Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände i Onsdags (ej nykter på bilderna)
Follow duvetinte


Ni vet att jag va på Releas fest i Onsdags med min Vän Alex.

Jag vet inte ens hur jag sak börja, men jag hade galet roligt iallfall.


Träffade Adam Tensta där och han fråga självklart efter min tjejkompis. Men fick förklara för han att jag o hon e inte vänner..  :(
 
Som sagt jag har kommit över mina små så kallade vänners bakstabing (felstavat) skit!

De som va bäst på hela den kvällen på Berns var att jag träffa på vänner jag inte sett på år och dagar.



I stortsätt så va de vi 4 hela kvällen!! tills alla dom lämna mig haha



Jag dansa sammalagt i 10 min under hela kvälle.
Kan ni fatta? jag, dansa, 10 min?  o INGET mer?


Jag mingla och jag drack.
Träffade självklart sötnosen Thierry och vi tog självklart ett kort så som vi alltid gör. Börjar bli en vana nu. Men han e ju bara för go den där killen!



Men  juste, en rolig sak.! De blev bråk på Toan.. Rätt skoj faktis.. Det var mellan 2 brudar!!

SOM SAGT NI JÄVLA IRANIER!!!!!!  haha jag e själv iranie lixom HAHAHAHAH..
men denna brud hon va en riktig jöävla inporterad iranie som börja bråka med en tjej av INGEN anledning ahahahah.

Fast när mina vänner lämna mig så va jag faktis ett tag med Den bästa Michel som va fullare en mig



- Senare på kvälle -


Egentligen så hade jag tänkt att träffa min Sötnos Mr A (jag vill inte säga hans namn en) ! Fast han sluta jobbet så sent. Och mina vänner hade endå dragit hem runt 1 tiden så jag kunde lika gärna träffa honom.

Han kom och hämta upp mig vid 1 tiden. Och jag har ju inte träffat han på ett par månader. Eller med Andra ord jag har bara träffat han 1 gång innan denna gång.

Vi satte oss i bilen o bara åkte o åkte o åkte o vi hamna helt plötsligt i Nyköping..
Vad fan? hahahaha.. Sågen jävligt ful bil, som jag i början tyckte va väldigt FIN!


På hemvägen så skulle vi ta en anna väg eftersom snubben ville åka till ett slott som visa sig INTE vara ett slott!

Men kl 04:30 va vi hos mig.. eller vi va utanför..  Och jag tror de va länge sen jag hade så kul med en kille som man finner ett intresse med!
Vi satt o prata i bilen i ca 1 timma eftersom då kunde man prata ordenkligt.
För varje gång han kolla på mig så höll han på o köra av vägen.. ahahahah

Men lilla jag ville ju aldrig gå hem... fast jag va ju tvungen och han med.. Så de sluta med en liten så där kyss ni vet.. (helt mobbade)

Kan ni tänka er att jag blir blyg? shiiiiiiiiiiiiiit va jag vart blyg OMG!!!!!!!!!!!!!

Men vi snacka om att ses igen...... Okey?

Natten till idag satt vi o messade lite smått så där.. så vi ska förmodligen ses efter en helgen!! hihihihih


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

oooooh pirrigt!

2009-03-13 @ 18:37:51
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: A-palle

Hahaha! Du blyg!? Hahahahaha!!

2009-03-14 @ 13:33:04
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: annii

Fina bilder

2009-03-16 @ 19:19:02
URL: http://annosh.blogg.se/
Postat av: Malle

ÅÅÅhh...fuck vad roliga bildeeer...och aleeex oxå..=(

tihihi vem e den här mr a som du har träffat då? =D

Nån snäll kille hoppas jag..

Jag ska börja uppdatera mig själv o skriva i min blogg oftare nu har jag bestämt mig för.. =D

Du...vi måste ta o seeees vafan...jag e ledig i helgen..kan vi inte ses då?

pliiz

Miss you so fucking much..

Puuuuuuuuuuuuuusss <3

2009-03-17 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: