Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Collie Buddz var endas VIP!
Follow duvetinte


Som sagt, galet kul kväll. Det hände saker jag knappt mins och fatta inte ens HUR det kunde hända ;)

Först drog vi ut och åt på ett jätte mysigt ställe..

En rätt rolig diskussion!

När Joanna berätta till sin klass om att hon skulle ut med mig så visste 3 st i hennes klass vem jag är. Jag visste bara vem 1 av dom är.
Sen berätta jag att jag har 826 vänner på Facebook, Och av alla dessa 826 så vet jag vilka ALLA är förutom ca 50 st.
Resterande känner jag, träffat ett PAR ggr eller bara hängt med när jag va yngre.
Så de e INGA främlingar!

Direkt efter diskussionen så kommer servitrisen och jag känner henne hahaha.


Men efter restaurangen drog vi till Layer cake där jag träffa också ett par som jag känner.
Jag borde skaffa mig en räknare och räkna hur många människor jag träffar som jag känner per dag

Men som sagt, Me love Layer Cake och man kan va sig själv där och alla som jobbar där är också underbara och trevliga.
Men efter våra drinkar drog vi vidare till GK.

Träffa på en del vänner o en del man inte ville se.

Sen så ville vi ha vip bord eftersom vi skulle gå all in igår.
på ett eller annat sätt tog vi in oss på VIPen som "artisterna" hängde på.
Man va tydligen tvungen att ha på sig ett band.

när jag skulle på toa fråga en av "vakterna" hur jag kom in o vem jag va.

Men Söta Eboi sa att vi va med dom o sen gav han mig sitt band eftersom han skulle endå hem.
Tack vare Alex så behandlades vi som gud där, vi drog in helrör o massa annat skit!

Jag sket typ i konserten. Jag kolla lite, tog lite bilder sen gick jag o mingla.
Han e ju inte direkt all that o e grym på sin grej. Men folket tyckte om honom o sjöng med.




Men det var kul hur som helst. VIP de är vad vi är!!!!!


Här har ni en hel del bilder från kvällen! Se och lär!!

Jag o Söta joanna



Jag och dom bästa!



Jag, Johanna o Mr Eboi




Jag o Sipho (Ni hör han bland mina låtar på bloggen)



Collie Buddz



Jag, Joanna, Rodde från Crossfire och sen kommer jag inte på vad den fjärde heter

Kommentarer
Postat av: Nr 12

Hejsan

Oj oj de var inte dåligt så många vänner

Fina bilder

kram

2009-03-26 @ 20:10:34
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anonym

din bloggdesign blev fixad, great =)

2009-03-26 @ 20:36:59
Postat av: vesna

ja skrev precis =)

2009-03-26 @ 20:37:11
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: mathilda

fina bilder!:D

2009-03-26 @ 20:45:12
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Emmi

Hahaha, snubben som du inte vet vad han heter var med i "Lyxfällan" förut och var ute och festade upp sina pengar medans hans barn låg och sov på madrasser i v- rummet !

2009-03-26 @ 22:27:06
URL: http://philippous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: