Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Helgens nöje
Follow duvetinte




Lite uppdateringar om helgens nöje!

va ute med min underbara vän Amir och hans söta bror Arash.




 Fast Arash ville inte va med på bild.

Vi började kvällen hos bröderna, där efter drog vi vidare ut.



Tänker fan inte säga vart jag va eftersom det va riktigt sunkiga ställen som jag slutat gått på hahahahha











Så länge jag får va med Amir så spelar det ingen roll vad vi gör.

Jag har endå ALLTID kul oavsett.

Och sen är ju Amir en av mina bästa vänner.












Och vi har som sagt alltid kul och speciellt när vi dansar, för ingen av oss är riktigt seriösa hihihih






Så va min fredag iallfall.. inget speciellt hände direkt





På lördagen fick jag träffa mina underbara vänner, fick dricka mig lite full och dansa som jag brukar.

Same blood grabbarna uppträdde och självklart ville jag se dom live eftersom jag endå känner J-son.



Alltid lika kul o träffa honom



Fick desutom träffa min sötnos hihihih Mr T. jag såg ju rätt dragen ut här som vanligt..



Men vi 3 vet hur man festar och hur man dricker... hahahah Jag orkade faktis inte se så seriös ut.

Tog inte så mycket bilder eftersom jag knappt kom ihåg o ta bilder.
Träffa inte ens några heta killar..
Eller jooooooooo, jag träffa en kille som jag har haft mina ögon på ett tag... Jävligt het kille, vi dansa rätt mycket men sen så orka jag inte bry mig så mycket mer med de...

Träffade på 2 killar från mina fjårtistider. En av dom hatade jag rätt mycket, en av dom psykade mig och va jävligt dum när jag va liten.

Han fatta inte vem jag va tills jag sa ett ord som han kalla mig för, rätt shockad blev han eftersom jag hade förändras och självklart sa han
"shiit va het du har blivit"

HAHAHAHAH....

Drog ju hem till "Eb" efter klubben...
Men de va en OK helg..



Jag håller på o laddar upp filmerna, så vi får hålla tummarna om att filmerna kommer upp ikväll
Kommentarer
Postat av: Linda

S: Awwww men han var ju sööööt ju! :P Men vad i helvete! Langa hit en BRA mejl som funkar så jag kan skicka bildjäveln! :D YALLAH!

2009-03-02 @ 20:06:50
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det verkade vara en trevlig kväll! KRam!

2009-03-02 @ 20:35:49
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: