Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Alltid lika kul
Follow duvetinte


En rätt trevlig och mysig Lördag blev det.
Började kvällen hos Rebecca som fyller år idag,  Eftersom jag har lite svårt för hemma fester så va vi där bara 1 timma..

Drog vidare till Layer cake. Inte konstigt va? hihihih Hände inte så mycket speciellt. dansa o hade skoj..
Träffa roliga människor och hade bara mysigt!




Söta Rebecca som fyller år idag




Jag o Joanna



Mina två favoriter. Abdi o Jens. Bara Samuel som fattas på bilden



Jens jobbar för fullt!



Jag o Joanna, fett med heta




Kalle och en av Vakterna, Kommer inte på hans namn hehe
Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack gulle!

2009-03-29 @ 23:28:00
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha ja herregud..inte klokt!! ser ut d´som ni hade en rolig helg iaf :)

2009-03-30 @ 09:41:30
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: