Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Till Natali
Follow duvetinte



Först o främst så fick jag en kommentar på inlägget innan som jag blev JÄVLIGT glad av!
Vill ni läsa den långa kommentaren som är desutom på engelska får ni klicka o kolla i inlägget innan denna!

Mitt svar:

Hej Natali! Glad att du börja läsa min blogg o desutom från andra sidan världen.

Vi har aldrig känt varandra, men vetat vilka vi är.
Många tror att jag är den kaxiga bruden som dom ser ute. Jag är ett Hat objekt. Det vet jag själv. Men de bryr jag mig inte om alls.
Efter allt jag har gått igenom tidigare har det bara gjort mig starkare.

Jag lider av panik ångest, de e därför jag har dessa tabletter hemma. Om det går över gränsen så måste jag ta.
Jag har gått på Antidep och lugnande i 2 år men la av för 5 månader sen helt.

De finns mycket som jag har gått igenom som jag har börjar skriva om.

Därför heter min blogg DU VET INTE!

Men jag blir verkligen glad av det du skriver, de gjorde mig riktigt glad....
Vänner kommer o går, Ska jag va helt ärlig så vet jag inte vilka som är mina riktiga vänner. Jag har INGEN vän jag snackar med hela tiden (de är olika varje dag). Jag har 1 tjejkompis Sandra heter hon som är min ALDRA bästa vän. Hon e en på miljoner...
Sen tänker jag inte nämna fler..

Min familj älskar jag mer en allt. Och att min syster bor i ett annat land är väldigt jobbig, men när hon e glad så e jag glad. Jag skulle inte kunna flytta i från min mamma eftersom hon e mitt liv. Och pappa han e ju bäst han med.
Men utan min familj så är livet inte lätt eftersom dom har funnits där för mig sen dag 1. Sen den dagen jag ville ta livet av mig så fanns dom där.

Jag får sånna stunder då allt är bara skit. O när det händer så brukar jag skriva av mig bara i bloggen, kanske fälla några tårar o sen mår jag bättre. Jag har lärt mig o tänka posetivt o de e vad jag gör.

Jag är glad att min blogg hjälper dig. Och jag kommer kämpa tills den dagen jag dör!

Men små återfall får jag lite då o då..

Men uppskattar allt du säger!!!  Tack så mycket! du gjorde min kväll
Kommentarer
Postat av: Mathilda M. Harmony

Du har mitt nummer!

Jag är ett samtal borta tjejen!

I KNOW HOW IT IS!

Tro mig..man tror man vet vart man har alla när det enda de gör är att utnyttja en på ett å annat sätt. Fuck'em all säger jag bara!



MAKE YOUR HATERS YOUR MOTIVATERS! =)

2009-03-31 @ 01:37:36
URL: http://ladymathilda.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

allt bra ?

Kram

2009-03-31 @ 02:16:51
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: