Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Snart flippar jag
Follow duvetinte

Jag undrar varför jag känner så som jag gör just nu!
Åå ett til inlägg som bara mina nära o kära kommer att läsa.. (eftersom de e bara dom som bryr sig)

Jag har inte sovit något i natt o har mått rått dåligt, Oavsett om jag va på jobb intevju o oavsett om jag fick jobbet så känner jag mig nere.
Kan va så att de e för min pappa ska åka tillbax på lördag o jag e så överdrivet rädd.
De tog mig 4 år för att se han, o nu e jag bara rätt att jag kommer falla ihop så som jag gjorde när min syster flytta till Indien.
Jag har vart med min pappa varje dag i 1 månad o så ska han helt plötligt bara lämna mig igen..

Jag vet själv att jag kommer må så jävla dåligt när han åker.
Tack gud att jag har mina tabletter här (lugnande) om jag skulle få några ryck.

Jag känner nu att jag vill ta lugnande eftersom jag känner mig så jävla nere.

Men jag kanske inte borde alls göra det.

Just nu känner jag att jag vet inte vart jag ska ta vägen, Vem jag ska ringa o vem jag ska prata med..
Jo jag fråga om en "T" ville komma hit. Orkar inte skriva hans namn. Men iallfall.. Men han va upptagen o kunde inte :(

Behöver bara någon som får mig på andra tankar, så man kan skratta eller något..

Men jag har inte så många runt om kring mig som om jag bryr mig om...

De e så kul när folk på pekar om att jag känner många. Men hur många tycker jag om av alla dessa?

asså ärligt!!! Alla ni som ger mig fucktupp kommentarer kan knulla er själva.. Ni e bara som lufft! de e fan NI som gör mig starkare..
All dess svartsjuka e de bästa i mitt liv.. De betyder bara att jag e något, att jag har kommit något..

Allt de ni försöker rätta mig med, NI VET INGET... Därför bloggar jag.. så ni får veta ett eller annat om vad som rätt o fel med mig...


Fuck it, fuck you o allt annat!! Ska gå o gömma mig i ett hörn eller något!! Så gör man väll när man mår dåligt o får sina panikångest? JAAA jag har fått nuuu...
Kommentarer
Postat av: jenny

sv: Ja haha men det är för att den är så sköön och är en riktigt bra dissar-mening till alla fula och dumma:p Om du kolla in min header så står den meningen där ahha:D



Okejj, men det innebär att du får radera denna blogg och göra en ny? Eller kan man bara byta namn?

2009-03-30 @ 22:24:34
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: miss n

i hear you sis!!!!! att vara utan pappa vet jag ett och annat om åxå.....jag tänker inte säga ngt för och pigga upp dig för om du funkar sommig så lyssnar man inte så bra när men e deppig....manv vill bara gräva ner sig....men däeremot e d dans imorn och då jävlar ska vi ha kul eller hur? be strong! man klarar av merän vad man tror speciellt du....du e ju hulken när det gäller sånt----krammmmm

2009-03-30 @ 22:34:20
Postat av: anonym

First of all I want to say congratulations for the job you got, hope your happy and that you will enjoy working there, wherever it is. But it might be tough as your going through an emotional stage right now, which I know you will get through.



Secondly I just want to say that I kind of know what you’re going through but I however could say that I honestly don’t know all the feelings you’re dealing with right now as we all are different which I reckon is a good thing in life and as I haven’t really been through the same situation as you are in.



But I just wanted to say that I don’t think you should take any tablets at all, just throw them in the bin, and get rid of them! I have been through heaps of shit during my years, and the doctor was offering me pills and I don’t know what more crap, but i refused, as the years passed I understood that I could deal with it myself even though it might have taken a lot more months, weeks or years but I got through it, and the best thing out of it was that I learned how to get stronger and deal with the emotions without taking any PILLS.



I know what you mean in regards of friends, that was the first thing I learnt when I lost my father 3 years ago, that there is really only a couple of friends that is there backing YOU up and always supporting you, there are heaps of people that may say or even believe that they are your ‘friends’ but what I understood or realised was that the only once you could trust and depend on is on yourself, family & some of the friends and most of all on GOD. The rest is just regular ‘people’ that may want to pretend that they have any interest in you and your life...



I do not know you that well; somehow after my readings of your blog messages and things, I got the feeling that you’re a great and most of all an honest person which is why I believe you deserve happiness and more success in life, It seems to me that you have grown and that you have come so far in life after everything you been through. I think you should look up, pull your head up and keep on being positive and always think about all the positive qualities you have around you and within you. I think that is what your father wants as well, I reckon that all he wants is to see you success and being happy.



I can’t pretend that I know you or your father, but what I could say is that I enjoy reading your blogs, and I do not want to read about you loosing the positive attitude and about you being sad or anything else, all I want to read about is more about you and how your building yourself stronger and how you are climbing up in life instead of getting stuck or pulling yourself down, honestly all the things I have read in this blog of yours is giving me a more positive attitude, and it is helping me to look up in life, so please hang in there and be strong!



I know that there are heaps of people out there that might say that they are your friends, or may pretend that they know everything about you, or even know you. or there might be people judging you as if they know anything.. I am just going to be honest and say that I don’t know ANYTHING about you, but what I do know is that you’re a great person for sharing all your thoughts and stuff in life, and that is helping a lot of people out there.



One last thing, sitting now in Australia and waiting on your next message here, hoping on something good. . . honestly keep it up girl !



All my best wishes and concerns

Natali from Sydney ;)

2009-03-31 @ 00:55:22
Postat av: Emelie

Du är grym! ~ diggar dig & ditt sätt att vara

2009-03-31 @ 13:53:34
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Susanna

Meli tjejen. Vad ledsen jag blir när du mår dåligt. Jag vet att vi inte hållit kontakten så bra. Men du är en av dom människor som jag ärligt tyckt om och brytt mig om. Du är en stark person trots allt och du är en av dom bästa!

Kram S

2009-03-31 @ 14:56:23
URL: http://susei.blogg.se/
Postat av: donika

yes i know, jävla bra.

2009-03-31 @ 18:15:27
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: