Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Inte kul
Follow duvetinte


Min katt har blivit jätte sjuk tror jag, eller deprimerad.......

Stackarn har diare, äter inte så mycket och spyr.

Så imorrn ska jag åka till akuten........... tycker så synd om honom, han kan ju inte ens tvätta sig själv.. Så jag måste tvätta honom när han har försökt få ut sitt skit.

Så synd om honom tycker jag...

O sen en annan sak..

Till dig som gav mig en kommentar nys, jag har en sak o säga bara!
HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!


Läs lite nogare nästa gång... Peaceeeeeeeeeeeeeee

Wohoowwww......

Nä nu ska jag gå o göra något skoj...
Kommentarer
Postat av: Anonym

din katt ser ut som skit hoppas den för fyfan så äcklig den ser ut... de skär i ögonen på mig usch vilket vider, den ser ut att stinka röv

2009-03-26 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: