Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

RiP MJ
Follow duvetinte

Jag kanske är 10 år efter med att skriva ett blogg inlägg om MJ, men bättre sent en aldrig.

Om ni har läst min blogg så ser ni att under helgen har jag absolut inte haft tid och blogga!

Men jag måste säga en sak innan jag blir galen!
Jag tycker det är JÄVLIGT synd att han är död! eftersom han är en Legens och vi alla är uppväxt med hans musik.
Hans död kommer inte stoppa någon att lyssna på honom (så som dom äldre lyssnar på Elvis).

Men ärligt, asså ni kanske hatar mig för att jag säger detta men de e vad jag tycket. Att VISSA människor ÖVERDRIVER som fan.
Asså jag kan inte säga mer en Fan vad tråkigt för hans barn att förlora en pappa.
Och alla 750 000 som skulle få se han live, kan tänka mig en dröm som krossat, vilket är JÄVLIGT synd.
Men egentligen så "dog" han för flera år sen när han sluta göra musik och återuplevde när han kom ut med att ha 50 konsärer.

Vi alla lyssnar på hans musik o kommer göra det, men kom ihåg att vi alla lyssnar på den musiken han gjorde för MÅNGA år sen!!!!!!!

Jag har själv skivor och LP på Mj som jag aldrig kommer göra av med!!

men men..

Den här låten e så jävla grym! Jag fick oxå en fråga om jag kunde skriva ett inlägg om MJ och lägga in denna låt



RIP MJ!

Men han kommer endå leva bland musiken!!!!!!
Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, så synd, kommer bli värsta processen nu med barnen och allt.



älskar den låten :D

2009-06-29 @ 14:35:41
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: A-palle

Jag lyssnar INTE på MJ.

2009-06-29 @ 22:14:01
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: natta

:(

2009-06-29 @ 23:06:08
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

aaa :'(

2009-06-30 @ 00:02:45
URL: http://natalies.se
Postat av: Lisa

Okej, hade du trevligt i midsommar?



Jag var först med min familj utanför Tillberga som ligger utanför Västerås, sen var jag med en kompis och hennes kompis hos honom i Ransta som ligger mellan Sala och V-ås. Sen var jag med kompisen hos hennes yngre tvillingsyrror på lördagen. Sen hemma hos henne på söndagen och vi grillade i 3 dagar, haha. =0D



Hans musik kommer alltid fortsätta leva, fastän han inte längre finns. R.I.P. Michael... <3

2009-06-30 @ 11:30:19
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: aaa

vänta tills du ser nu hans 200 osläppta låtar så ska vi se om han kan göra låtar eller inte... han e sakksickk ingen slår honom

2009-07-01 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: