Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Fashion rock (bilder)
Follow duvetinte


I torsdag (090626) var jag på Berns med min syster och vänner, vi hade fått inbjudan till Fashion Rock.

Modevisning med live artister, vilket va jävligt kul.
Gratis dricka var det oxå ifall man hade ett blå band, vilket vi hade...

Vi började kvällen kl 19:30 och själva Visningen började 20:15.

Jag vet inte om de finns så mycket att säga eftersom det kommer upp lite filmer nu!


Men sen gick min systers kompisar så det va bara hon och jag kvar!



Men egentligen var det inte ens meningen att gå på detta, jag fick ett samtal runt 18:30 om en förfrågan om jag ville gå, självklart säger man JA!
Egentligen kosta det runt 400 kr att komma in på detta, vilket dom sa till mig.
Så för mig spelar det inte någon roll hur jag ser ut, det är inte viktigt för mig o ha ett kilo smink och ha dom finaste kläderna så att ALLA killar kommer runt mig. Sorry ingen uppmärksamhetsh*ra.

Så länge man känner sig bekväm och mår bra så kan inte en kväll bli mer perfekt.


Detta är min syster och hennes vänner.






Jag va helt galen i dessa drinkar.
Jag kan nog inte räkna nur många glas vin jag drack och hur många sånna drinkar jag drack.
Det va en hel del iallfall.

Kl 12 så vart jag nog lite för full, men de stoppa mig inte.
Jag
 drack vatten istället, vilket man ska göra.
















Bilder från modevisningen






veronica maggio va jävligt grym live.
Det får ni till och med se på en av videoklippen som kommer komma upp!







 Resultatet blev jävligt roligt iallfall.
Vi fick en giftbag och i den fanns det något jag inte ens kan förklara, men det jag har på huvudet fanns med iallfall.













party like a rockstar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: