Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En Dag med Deniz och Bianca
Follow duvetinte


Så hur många följte hela bloggen i natt?
jag lovade er att uppdatera varje timma vilket jag gjorde!

Jag hoppas ni gilla det.....

Så nu ska jag berätta hela historian!

kl 19:00 gick jag och träffa Deniz och hon skulle fixa håret på mig, men det jag inte visste var att hon skulle fixa mina ögonbryn och ta bort allt annat hår på ansiktet.
Det var hennes kolega som fick mig att lida när hon tog bort allt mitt hår på ansiktet.. jag förstår inte hur människor orkar gå igenom en sån smärta....

Men efter att Deniz fixat mitt hår drog vi hem till henne.
Och jag blev jävligt nöjd med mitt hår!

Lite senare kom Bianca... Kl 23:00 drog vi oss mot Layer cake för att "fira" Danjah!
Han hade sin födelsedagsfest på Layer cake....

Kul att se att det var mycket folk där som ville festa!


Vad mer hände?




Ni trodde verkligen att jag gav ut mitt nr?
Det var Bianca som skrev något på ett papper vilket jag inte kommer ihåg varför.
Jag ger aldrig ut mitt nr, jag tar nr istället.
Eller nej.. JAG TAR DET JAG VILL HA!
så ska det alltid vara!

När vi väl skulle dra, då det stängdes så vart det lite tjaffs överallt.
Först i gaderoben eftersom killen som stod där visste tyvärr inte vad han gjorde.
Det va ingen jag hade sett tidigare, Men stackars pojke han såg helt vilse ut!

Där efter drog vi till donken som vi alltid gör. Vid detta lager hade Deniz redan gått hem eftersom hon skulle jobba dagen efter.

När vi stälde oss i kön så börja folk trängas o tjaffsa!
Allt detta finns på film och det kommer komma upp senare!
Men en brud tränger sig före alla andra o en snubbe som jag e lite bekant med säger att hon inte ska trängas, kaxig som hon va börja hon tjaffsa med alla som va runt om kring sig..

Iallfall.
När vi satte oss så vare det några killar breve oss och dom börja kolla mot mina vänner som va vid kön och börja säga massa skit om en av dom.
Och när jag har druckit så får jag en rätt kaxig atetyd (vilket jag annars oxå har)
men sen börja då min tjejkompis tjaffsa med honom eftersom han sa massa grejer.
Så lilla jag va tvungen o dra ut henne från donken.

Och där ute blev det lite med tjaffs..

FÖR MYCKET DRAMA

hahahah.. ni får höra en skum historia..

det sluta med att jag tog Taxi hem!

Jag och Danjah
Grattis i efterskott



Jag och Troy Jamz



Jag och Emelio



Jag och Sipho (Glaciuz)




Jag, Iz och Mr Dj från motown



Jag och Frida



Jag och Biancas fot.
hahah
Jag bjuder på denna.
eftersom jag inte har något minne om att detta kort togs!
Måste bjuda på lite roliga bilder hehe




det e så jag gör!
Njut och må bra!!!
Kommentarer
Postat av: Deniz

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAAH fy fan så jävla ruuuligt :P fan att jag missa mc D bråket!!!!! hahahaha puss babe

2009-07-09 @ 16:41:27
Postat av: Raghid

hahahahaha absolut njut o må bra, hahaha :D



ej bror duu måste ladda upp videosarna nu annars blir ja arg :P

2009-07-09 @ 16:42:06
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha! Verkar som en rolig kväll! Du blev jättefin i håret! *avis* vill också fixa mitt hår!

2009-07-09 @ 17:50:10
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Akut Hiss eller Diss hos mig! Kolla gärna!

2009-07-09 @ 17:56:37
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Sandy

SISTA CHANSEN!!!



Imorgon dras vinnarna av presentkorten på Nelly.



Vill du också vara med måste du passa på nu då det är sista chansen idag!



Kramar / http://www.sandracarlsson.blogspot.com

2009-07-09 @ 19:11:32
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com
Postat av: Emil

Haha, den med foten, klockren! ;)

2009-07-10 @ 11:59:59
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: