Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En trött Flicka
Follow duvetinte


Känner mig HELT slut i huvudet!
Haft en rätt konstig dag!

Först så sov jag knappt något i natt.
Vaknade och fick ett rätt oväntat samtal.

I samtalet ingick det dom FULASTE orden man kan tänka sig på persiska. Pluss rätt fula ord på svenska.

Ni undrar väll vem detta kan va, det var min bästa väns pojkvän som ringde MIG. Dom hade grälat och han ville ha någon o "skylla" på troligen.

Om jag är ärlig så bryr jag mig inte. Har aldrig träffat snubben och tomma ord för mig betyder inget!
Men han ringde upp sen igen och bad om ursäkt, vilket jag uppskatta för hennes del iallfall.

Sen har jag städat, städat och STÄDAT!

Nu e jag bara rätt seg i kroppen..

Men har MYCKET att göra!!!
Kommentarer
Postat av: junijuckarn

hittade hit. Fan vad snyggt o stilrent här var :D

Naajz!

2009-02-23 @ 20:05:38
URL: http://www.metrobloggen.se/junijuckarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: