Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Video från Sr Metropol
Follow duvetinte

här kan ni se när jag och Ali från Mohammed Ali var med på Sr Metropol!

Jag hade ett riktigt bra ämnde tycker jag, för hur offta visar vi att vi är tacksamma???
Jag har skickat ut sms till nära och kära och sagt att jag älskar dom. Men hur offta säger vi Tack?
tänk på det!!

I detta video klipp berättar jag också hur artister kan vara, dom klagar på när dom inte får synas mycket. Men det finns MÅNGA som också säger tack och visar sin uppskatning och det gillar jag!

Ali snackar om snö medans jag och Ison gillar att kasta snö bollar och mula folk.
Mycket smaskiga saker, så jag tycker att ni ska kolla in detta.
om ni inte kan se klippet så klicka in på denna länka -->Sr Metropol med Bloggare (duvetinte) & Ali (Mohammed Ali)

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant =D

2009-12-18 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: