Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände på berns?
Follow duvetinte

Så var vad det som hände i Lördags?
ska jag vara hemlighetsfull för denna gång?
eller ska jag skvallra??
Dessa små bilder är faktis taget utav filmerna som filmades eftersom lilla jag inte tog bilder.
Men jag gick ut i Lördags med Deniz, Anna och Jaouli. Men vi alla var utspridda, Deniz va lite överallt och Jaouli med, men vi träffades upp festade och försvan igen. Anna hängde med mig hela natten och vi drev med allt och alla.
För det första förstod jag inte ens varför vi stack kl 03:00 när klubben endå var uppe till 04:00.
Men det sluta med att vi filmade människor och snackade om fylle sms och invaits!! haha helt störda var vi.






Men vi hade skit kul, var riktigt trevligt och få träffa Simon (Paragon) för han finns ju med i den låten som Parham har gjort där han nämner mig och sen har han gästat i Finess Mixtape.

Jaouli har äntligen fattat och upplevt varför jag inte gillar att dricka framför människor man jobbar med eller bara samarbetar med och skriver om!!!

Jag gick loss, värre en loss, jag fakkade berns helt och hållet. Jag sket i vilka som var där och vad jag självv gjorde!

Jag har fått vara mig själv nu ett par helger i rad! Men det finns bara en kväll till som jag kommer fakka helt och det  är på Nyår, där efter så kommer det bli ändrade planer!

Det har jag fått direkta order ifrån Jaouli, nu har vi så mycket jobb på G, så utgång blir det bara om det händer viktiga saker och jag ska endå sluta röka och måste lägga ner drickandet ett tag igen!!!

 

MEN, vad var det som hände på berns egentligen???

 

 

Kommentarer
Postat av: Girly

Låter som en rolig kväll.

Japp det var det:) Såg en film här i kväll.



2009-12-28 @ 04:07:42
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: