Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Trofast - I See That Mamazita
Follow duvetinte



Min Åsikt:

Han verkar kunna lägga sina verser på ett  bra sätt, men jag har en grej som aldrig funkar för mig och det är att göra om ett orginal låt, det går aldrig hem hos mig, speciellt om låten har vart en hitt!
Men jag kan tänka mig att denna kan gå hem hos folket.

Men jag tycker endå att ni ska ladda ner den i bättre kvalite och lyssna på den ordenkligt, genom att klicka HÄR, säg gärna vad ni tycker.

Men mer musik på Trofast hittar ni här!
Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet

Hur kallt är det hos dig ? :)

2009-12-30 @ 10:09:53
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: e s s

Sv: Thihi, tack :D

Allt bra ?

2009-12-30 @ 12:28:23
URL: http://flumisarna.blogg.se/
Postat av: it's fliz

sv; ja d et är ju så :) men tänker ändå inte ha i nyårs löfte att försöka sluta röka. För det tänker jag göra när jag känner för det och även om det är någon dålig sak och om det är bättre att sluta så snabbt som möjligt så vill jag inte göra det i morgon liksom

2009-12-30 @ 13:07:26
URL: http://ffliiz.blogg.se/
Postat av: Kim

han härmar newkid fööööör mycket! han borde hitta sin egen stil istället för han kan ju rappa men fan lägg ner new kid bajtandet det är pinsamt!

2009-12-30 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: