Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Musikvideo inspelningen med Mysticman
Follow duvetinte


IFredafs fick jag ett oväntat medelande från Danjah, han undrade om jag kunde komma för bi Mysticmans videoinspelning!
Självklart gick jag dit för att det var endå inärheten av där jag bor!
Jag gjorde en snabb intervju med Mysticman men den funkar inte just nu pga att bandet jag spelade in på fukka sig!
Men självklart har jag filmat lite bakom kulisserna och där danjah berättar! Samtidigt får ni se bilder och höra på låten!

Jag var där en liten stund men tycker att låten är riktigt bra!

Se för er själva!!

 

Ska ringa Danjah senare och boka in en ny intervju med Mysticman som kommer göras på Film, för att han ska komma ut med ett album snart!

Han skriver egna låtar, proddar dom och gör det mesta själv!

TALANG!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

RIktigt bra låt !



.. och fy vilken härlig blogg du har :)

2009-12-07 @ 17:11:00
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: